יו"ר קבוצת אמינות מאשים את אחיו: גזל 4 מיליון שקל מקופת הקבוצה

לטענת דוד בבאי, קיים חשש שבשל פעולותיו חסרות האחריות של אחיו, אבי בבאי, ייגרם נזק בלתי הפיך לקבוצה עד כדי קריסתה

דוד בבאי, יו"ר קבוצת אמינות מוקד ארצי ומנהלה, טוען בבקשה שהגיש לבית המשפט המחוזי בת"א כי קיים חשש שבשל פעולותיו חסרות הרסן והאחריות של אחיו, אבי בבאי, ייגרם נזק בלתי הפיך לקבוצה עד כדי קריסתה המוחלטת. בין היתר מאשים דוד בבאי את אחיו בנטילת 4 מיליון שקל מקופת הקבוצה לצרכיו הפרטיים.

הקבוצה עוסקת בתחום מערכות אלקטרוניקה, אבטחה והתרעה. לדברי דוד בבאי, אחיו ואנשים מטעמו חדרו בשבוע שעבר לאגף המוקד במשרדי הקבוצה. האגף מהווה מעין "בור ביטחוני", הכולל מערכת שרתי מחשבים ומערכות בקרה, שייעודה ניהול פעילות אבטחה כלל ארצי, המשותף למשטרה, למכבי אש ולמספר רשויות מקומיות.

לדברי דוד בבאי, מדובר בפרויקט ששוויו עשרות מיליוני שקלים ושעל הקמתו שוקדות קבוצת אמינות בשיתוף עם המשטרה, מכבי האש ורשויות מקומיות מזה שנים. לטענתו, די בצעד אחד חסר אחריות מצידו של אחיו כדי למוטט את הפרויקט.

לדברי דוד בבאי, בדיקה ראשונית של מערכת הנהלת החשבונות, שנשלטה על-ידי אחיו, העלתה פירוט של המחאות ומזומנים שלקחו אחיו ובני משפחתו לצרכיהם הפרטיים ושהופקדו לחשבונותיהם הפרטיים. לטענתו, מתזרים המזומנים של הקבוצה נגרע סכום של כ-4 מיליון שקל. דוד בבאי מציין כי במקביל הגיש בעניין תלונה למשטרה.

דוד בבאי ביקש מבית המשפט לעיין בשנית בהחלטתו לדחות את בקשתו למתן צווי ממניעה ועשה זמניים נגד אחיו. זאת, בנימוק כי הנסיבות השתנו באופן דרמטי והאירועים החדשים יכולים להביא לקריסתה המוחלטת של קבוצת אמינות. ואולם, השופט יהודה זפט דחה את הבקשה לעיון חוזר. (בש"א 11351/07).