בימ"ש ברומא: פוקס תוכל למכור את מוצריה באיטליה

קבע כי הלוגו של פוקס לא מפר את הסימן המסחרי של רשת האופנה האיטלקית FENDI

רשת פוקס זכתה לפני ימים אחדים בתביעה שהגישה נגדה חברת האופנה האיטלקית FENDI, בטענה כי פוקס באמצעות הלוגו שלה הפרה את סימניה המסחריים. הפרשה באה לסיומה כאשר בית המשפט לערעורים ברומא דחה את הערעור שהגישה פנדי וקבע כי אין דמיון מטעה בין סימני המסחר שלה לאלה של פוקס.

בנובמבר האחרון פנתה פנדי לבית המשפט בבקשה למתן צו מניעה זמני שיאסור על רשת פוקס באיטליה למכור מוצרים הנושאים את סימן המסחר של פוקס. זאת, בטענה כי הוא דומה עד כדי הטעיה לסימן המסחר של פנדי. הרשת האיטלקית אף ביקשה מבית המשפט לצוות על תפיסה ואיסוף מהשוק האיטלקי של כל מוצרי פוקס הנושאים את סימן המסחר שלה.

כידוע, במהלך 2005 הקימה פוקס, באמצעות זכיין איטלקי, רשת חנויות באיטליה, הכוללת חנויות בערים רומא, מולפטה ובארי. הבקשה של פנדי התבססה על סימני מסחר רשומים באיטליה, הכוללים את הלוגו המורכב משתי אותיות F. פנדי טענה שהלוגו של פוקס דומה עד כדי הטעיה ללוגו שלה, ולכן מפר את סימני המסחר הרשומים שלה באיטליה.

בתגובה לבקשה טענה פוקס, כי השימוש בסימני המסחר שלה לא מפר את סימני המסחר הרשומים של פנדי, וכי הלוגו של פוקס נוצר לפני שנים רבות וללא כל קשר לפנדי. פוקס אף הבהירה כי רשת פוקס העולמית משווקת את מוצריה במאות חנויות במגוון רחב של מדינות וכי אין כל בסיס לתביעה.