ITL קיבלה הזמנה ממשרד הביטחון לאספקת מערכות ראיית לילה וליזרים מתקדמים בכ-30 מיליון שקל

החברה ציינה בהודעתה כי מרבית ההזמנה תסופק בשנת 2007 והיתרה במהלך שנת 2008; ההזמנה הינה ברמת רווחיות גולמית ממוצעת של החברה

יצרנית המערכות האופטיות, איי.טי.אל , דיווחה הבוקר כי אתמול קיבלה הזמנה ממשרד הביטחון לאספקת מערכות ראיית לילה וליזרים מתקדמים ליישומי חי"ר בהיקף כולל של כ-30 מיליון שקל.

החברה ציינה בהודעתה כי מרבית ההזמנה תסופק בשנת 2007 והיתרה במהלך שנת 2008. ההזמנה הינה ברמת רווחיות גולמית ממוצעת של החברה.

באופן כללי ניתן לומר כי מאז מלחמת לבנון השנייה בקייץ האחרון הגביר משרד הביטחון וצה"ל את הזמנותיו מהחברה. בנוסף דווח כי החברה חתמה על חוזה עם מדינה באסיה תמורת 15 מיליון שקל, על חוזה במערב אירופה בסך 2 מיליון שקל, וכי זכתה במענק ראשוני של מיליון דולר מחיל הנחתים האמריקני לפיתוח חליפה עתידית לחיל החי"ר העתידי במסגרת תחרות מול ג'נרל דיינמיקס על מכרז בהיקף של 50 מיליון דולר.

איי.טי.אל נסחרת בבורסה של תל-אביב ונמצאת בבעלותה של קבוצת מיקאל. החברה מתמחה בפתרונות מערכתיים, במוצרים ובטכנולוגיות ללוחמת חי"ר מתקדמת וללחימה בטרור. הקבוצה עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות ראיית לילה מתקדמות, מערכות תצפית והרכשת מטרות, בקרת אש ומערכות ניווט, שליטה ובקרה. מערכות מתוצרתה נמצאות בשימוש של צבאות יבשה רבים, יחידות ללוחמה בטרור וכוחות מיוחדים בארץ ובעולם.