פולאר בינלאומי משתתפת ברכישת מלון בסן-פרנסיסקו תמורת כ-25 מיליון דולר

זאת, באמצעות תאגיד אמריקני בו היא שותפה ב-25.5% ובשיתוף זיל פלדמן וחברת קנדאל * לאחר הרכישה יוסב המלון לבית מגורים יוקרתי

פולאר בינלאומי רוכשת, באמצעות תאגיד אמריקני בו היא שותפה ב-25.5% ובשיתוף זיל פלדמן וחברת קנדאל, את מלון Heritage Marina Hotel בסן פרנסיסקו תמורת כ-25 מליון דולר.

לאחר מועד השלמת הרכישה, שנקבע ל-17 ביולי 2007, מתעתד התאגיד האמריקני להסב את המלון לבית מגורים יוקרתי, שייועד למכירה תוך קבלת זכויות בניה של 11,000 מ"ר לכ-100 יחידות דיור. כמו כן, יפעל התאגיד להגדלת זכויות הבנייה לגובה.

הליך ההסבה לבית מגורים צפוי להמשך בין 18 ל-24 חודשים ועד להשלמתו יתופעל המלון במתכונתו הרגילה.

מלון Heritage Marina Hotel מניב כיום רווח תפעולי שנתי, הנאמד בכמיליון דולר, וממוקם בגבול רובע Russian Hill היוקרתי ובקרבת צירי תנועה מרכזיים, מכרזי הקניות, האוכל והבילוי של העיר.

המימון לעסקה אמור להתבצע באמצעות 90% מימון ממוסד פיננסי ו-10% על-ידי הון עצמי של התאגיד האמריקני.

דובי ווייס, מנכ"ל פולאר בינלאומי ונציגו של איש העסקים האמריקני, זיל פלדמן, בישראל: "הרכישה הנוכחית משתלבת עם האסטרטגיה שהתווה זיל פלדמן להרחבת פעילותה של קבוצת פולאר בינלאומי בארצות הברית, על-ידי ביצוע עסקאות בעלות פוטנציאל מימוש גבוה". ווייס צופה כי עם הסבתו של המלון לבניין מגורים, סך המכירות החזוי של יחידות המגורים עשוי להגיע לכ-122 מיליון דולר.

העסקה מהווה חלק משחלוף הנכסים, שמבצע התאגיד האמריקני המשותף, וזאת, בעקבות מכירת בניין 44 בניו-יורק בחודש ינואר האחרון תמורת 82 מיליון דולר, שבגינה רשמה פולאר בינלאומי ברבעון הראשון של 2007 רווח לפני מס של כ-25 מיליון שקל.