מכתשים אגן מדווחת על שורת מינויים בחברה; איגנסיו דומינגז מונה למנהל אזור אירופה

דוד ניר, מנהל התפעול בישראל, יקבל אחריות על מכתשים בנוסף למינויו הנוכחי כמנכ"ל אגן * מיכל ארלוזרוב מונתה לסמנכ"ל ויועצת משפטית

לאחר גל הפרישות מהחברה מודיעה היום (ג') מכתשים אגן מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, על מספר שינויים בחברי ההנהלה ותחומי אחריותם .

ראשית, דוד ניר, מנהל התפעול בישראל, יקבל אחריות על מכתשים בנוסף למינויו הנוכחי כמנכ"ל אגן; אהוד מרום, סמנכ"ל אספקה, יקבל אחריות ישירה לארגוני שרשרת האספקה והרכש, ושאול פרידלנד, במסגרת תפקידו כסמנכ"ל מכירות, יקבל אחריות על כל אנשי הדסקים ועבודת המשלוחים היומיומית במכתשים ואגן.

כמו כן, איגנסיו דומינגז מונה למנהל אזור אירופה. כמנהל האזור, יהיה דומינגז אחראי לתוצאותיהן העסקיות של חברות הקבוצה באזור. מתוקף אחריותו, ינהל את כל פעילויות המכירה, השיווק, הפיתוח והרישוי וכן את כל מערך התפעול באזור.

דומינגז גויס לקבוצת מכתשים אגן בשנת 2000 בתפקיד מנהל חברת ארגרו בספרד, תפקיד אותו ביצע עד 2005, עת עבר לחברת Syngenta כמנהל מדינה בספרד. דומינגז יקבל אחריות מלאה על האזור והחל מהאחד באוגוסט, יחליף את דן מרחב.

בנוסף, מיכל ארלוזרוב מונתה לסמנכ"ל ויועצת משפטית. קודם לכן הועסקה ארלוזרוב על-ידי משרד עורכי דין שמרון, מלכו, פרסקי ושות' במשך 21 שנה.

עוד הודיעה מכתשים אגן כי ד"ר דוד לאונוב התמנה למדען הראשי לכימיה של החברה. בתפקידו זה ינהל לאונוב את מעבדות הכימיה במכתשים ובאגן, תוך שהוא תומך בעבודת הייצור וכן בפונקציות הפיתוח והאספקה (רכש).

בשנת 2005 הצטרף לאונוב למכתשים כסמנכ"ל המו"פ, אשר אחראי לפיתוח תהליכים כימיים לחומרי הדברה ולמוצרים כימיים אחרים. תוקף מינויו של ד"ר לאונוב הינו מיידי.

לבסוף, ד"ר דוד (דודי) הבל התמנה למנהל אירוויטה וקוונה. הבל החל את עבודתו עם קבוצת מכתשים אגן בשנת 1995 כמנהל פרויקט פיתוח. בשנת 2000 מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול ופיתוח של חברת מילניה בברזיל והחל משנת 2003 הוא מנהל הייצור וסגן סמנכ"ל התפעול של אגן. בתפקידו כמנהל אירוויטה וקוונה, מחליף הבל את דוד ניר, אשר נמצא במעבר לתפקידו כמנהל התפעול בישראל. הבל ייכנס לתפקידו ב-20באוגוסט.