רכישה נוספת לפרוטרום: תרכוש את אבאקו האמריקנית תמורת 4 מיליון דולר

במסגרת העסקה, תרכוש פרוטרום בנוסף את החוב של החברה הפרטית, בסך 1.1 מיליון דולר * הרכישה צפויה להגדיל את פעילות פרוטרום בשווקים בהם לא פעלה משמעותית

יצרנית חומרי הגלם לתעשיית המזון פרוטרום , תרכוש את חברת האמריקנית אבאקו תמורת 4 מיליון דולר. אבאקו עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של חומרי גלם ייחודים לתעשיית הטעם והריח. במסגרת העסקה, תרכוש פרוטרום בנוסף גם את החוב של אבאקו - 1.1 מיליון דולר.

פרוטרום, אשר תרכוש את אבאקו באמצעות החברה הבת פרוטרום ארה"ב, ציינה כי פעילותה של אבאקו סינרגטית לפעילות חטיבת חומרי הגלם של פרוטרום, אשר מעבדות הפיתוח ומתקני הייצור העיקריים שלה הם בארה"ב, באנגליה ובישראל.

הרכישה צפויה להרחיב את פעילות פרוטרום בארה"ב, שוק אסטרטגי חשוב עבור החברה. מהחברה נמסר, כי לחברה האמריקנית הפרטית מאות לקוחות מרחבי העולם, שבכוונת פרוטרום לנצל את אפשרויות המכירה הצולבת הגלומות ברכישת אבאקו; כך תוכל פרוטרום למכור ללקוחות החברה האמריקנית את מוצריה, כולל בשווקים בהם לפרוטרום לא הייתה פעילות משמעותית עד כה.

מחזור המכירות של אבאקו בשנה שעברה הסתכם בכ-3.2 מיליון דולר. החברה נוסדה בשנת 1989 והנהלתה צפויה להשתלב בהנהלת פרוטרום בארה"ב.

נזכיר, כי בתחילת השבוע אישרה החברה כי תרכוש את פעילות אדומים ב-4.25 מיליון דולר החברה, כפי שפורסם ב"גלובס".