משרד האוצר ירכוש בשנים הקרובות 20 רכבי שרד יוקרתיים לשרי הממשלה. 11 דגמים עברו את השלב הראשון של המכרז, לאחר שעמדו בתנאי האיכות והבטיחות.
מעיון בדגמים השונים שנבחנים כעת על ידי אגף החשב הכללי באוצר עולה, כי מכונית הוולבו הסולידית והאפורה עשויה להתחלף ברכבים חזקים, מעוצבים וגם יקרים יותר. בסוף המכרז יוכלו לבחור השרים בין שני רכבים שענו על כל הקריטריונים: בטיחות (50%), יציבות (25%) והנדסת אנוש (25%).
על המחיר יסתכלו באוצר רק בשלב הבא ובכל מקרה אין להם כוונה לפרסם את המחירים הזוכים. באוצר סבורים כי החברות עשויות להציע הנחות מופלגות, כתוצאה משיפור תדמיתן אם שר ישראלי יבחר באחת ממכוניות היוקרה שהן מציעות.
גם השנה מכונית ה-S80 של וולבו מועמדת, אך בנוסף ניתן לראות, בין היתר, את המרצדס E-230 הקטנה אך האלגנטית, שמחירה נע בין 320 ל-400 אלף שקל בהתאם לרמות הפינוק שידרשו השרים. חברת יוניברסל מציעה את הקאדילק CTS היוקרתית שעלותה 280-330 אלף שקל, ואת ביואיק לוצרן שעולה 240-260 אלף שקל.
את קטגורית הספורטיבית והיוקרתית תופסת הב.מ.וו מדגם 523, שעלותה כ-395 אלף שקל. המעוצבת והמרעננת ביותר היא ה-607 של פג'ו, שעלותה כ-450 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.