ברונפמן-פישר במגעים לרכישת 19.5% מאולימפיה שמצידה מתחילה לפעול באוקראינה

בקייב חתמה אולימפיה על מזכר הבנות לרכישת 75% מפרויקט בשטח של כ-165 דונם תמורת כ-365 מיליון שקל

קבוצת ברונפמן-פישר מתכוונת להמשיך להתרחב בתחום הנדל"ן במסגרת חברת ישראלום , אותה רכשו באחרונה. יעד הרכישה הבא של הקבוצה הוא נתח מאולימפיה . הבוקר דיווחה אולימפיה כי החלו מגעים בנושא.

לפי ההודעה, שתיים מבעלות השליטה בחברה, אולימפיה בנייה וחג גוטי החזקות, המחזיקות ביחד כ-39% בחברה, מנהלות מגעים ראשוניים עם ישראלום נכסים למכירת מחצית מאחזקותיהם ולכניסתה לקבוצת השליטה.

האחזקה המשמעותית של אולימפיה, הפועלת בעיקר בהונגריה, רומניה ובפולין, היא חברת נאנט (29%) שהונפקה לפני מספר חודשים בבורסת ה AIM בלונדון.

חברת ישראלום נכסים בע"מ הנסחרת לפי שווי של כ-260 מיליון שקל.

במקביל הודיעה הבוקר אולימפיה כי חברה המוחזקת על ידה בשיעור של 45% מההון חתמה על מזכר הבנות מחייב לרכישת 75% מפרויקט בשטח של כ-165 דונם בקייב, אוקראינה, תמורת כ-365 מיליון שקל.

עסקה זו הנה עסקה ראשונה של אולימפיה יורו באוקראינה. השלמת העסקה דורשת בין השאר, ביצוע בדיקת נאותות, ותנאים נוספים שצויינו בהסכם.

בכוונת אולימפיה לפתח את הקרקע ולבנות עליה פרויקט שיכלול שטחי מסחר, משרדים, מגורים ובית מלון, בהיקף כולל של כ-700 מ"ר, בהשקעה המוערכת על ידיי החברה בסך של כ-3.4 מיליארד שקל. ההכנסות אותן צופה החברה מהמכירות בפרוייקט עומדות על כ-6.4 מיליארד שקל.