חילופי הגברי בבזק מסתיימים: יו"ר החברה, דב ויסגלס, הודיע כי יעזוב את תפקידו

ביקורת על התנהלותו של ויסגלס הועלתה בהקשר לפרשות האחרונות בחברת בזק בגינן הודח המנכ"ל ובכירים נוספים פרשו * שלמה נחמה עשוי לתפוס את מקומו של ויסגלס כיו"ר החברה במקביל לכניסתו לגרעין השליטה

יו"ר חברת בזק , דב ויסגלס, הודיע כצפוי על פרישתו מהתפקיד, והוא יסיים את תפקידו לאחר מינוי יו"ר חדש לחברה. הודעה זאת מהווה שימן ברור לכך כי העסקה שין מורי ארקין לשלמה נחמה למכירת 10% מגרעין השליטה בבזק קרובה מאד לסיום וכי נחמה נמצא כבר בדרך לכסא היו"ר.

ויסגלס מונה לתפקיד יו"ר בזק על ידי בעלי השליטה, קבוצת אייפקס-סבן-ארקין, והוא נחשב למינויו של חיים סבן. ויסגלס הובא לחברה בעיקר כדי לטפל בנושאי הרגולציה, ובתקופתו הסתבך הדירקטוריון יחד עם מנכ"ל החברה הקודם, יעקב גלברד בפרשת האופציות והבונוסים לבכירי החברה.

מהרשות לניירות ערך נמתחה ביקורת קשה באופן בלתי רשמי על פעולותיו של ויסגלס בקשר לפרשות, ודו"ח של עו"ד יורם דנציגר שמונה מטעם החברה לחקור את אותן הפרשות מצא ליקויים קשים בפעילות הדירקטוריון, אם כי לא הטיל אשמה ישירה על ויסגלס.

הרשות לניירות ערך רמזה כי היא מעוניינת בהדחת ויסגלס, והעובדה שמבנה השליטה בחברה משתנה, כשחלק מההסכם הוא הפיכתו של נחמה ליו"ר, היא מבחינת כולם פתרון הולם לצורך להחליף יו"ר דירקטוריון.