חשש לאי התאמות כספיות בחברת תפעול תחנות הדלק של דור אלון; המנכ"ל התפטר

דור אלון העריכה כי נרשמו בחברה הבת רווחים עודפים מאז 2003 אשר תביא להפחתת ההון העצמי ב-25 מיליון שקל * הדירקטוריון אישר להזרים לחברת התפעול באופן מיידי את הסכום

חשש לאי התאמות כספיות בחברת תפעול תחנות הדלק של דור אלון . החששות עלו כתוצאה מהכנת דוחות חודשיים לרשויות המס, אשר העלו את אי ההתאמות בספרי החברה הבת. בעקבות החששות, המנכ"ל דוד וידורוביץ' התפטר מתפקידו. יו"ר החברה הבת, ישראל יניב, מונה במקומו עד למינוי מנכ"ל קבוע.

דור אלון העריכה כי נרשמו בחברה הבת רווחים עודפים מאז 2003 אשר תביא להפחתת ההון העצמי ב-25 מיליון שקל. הדירקטוריון אישר להזרים לחברת התפעול באופן מיידי את הסכום. החברה ציינה בהודעה מטעמה לבורסה, כי לא נתגלו ראיות להוצאת כספים מחוץ לחברת התפעול.

נזכיר כי החברה האם, קבוצת אלון, צפויה לבצע הנפקה באוגוסט הקרוב בוול-סטריט. הקבוצה עשויה להידרש בדיווח לרשויות בארה"ב, להן חוקים נוקשים בעניינים מסוג זה.

החברה מתכוונת לתקן את דוחותיה הכספיים החל מ-2003, אולם הבודק החיצוני שמונה טרם סיים את בדיקותיו. עוד מינה הדירקטוריון ועדה לליווי הליכה הבדיקה והסקת מסקנות לנקיטת צעדים בעקבות הממצאים.

מתחילת השנה הוסיפה מניית דור-אלון לערכה 5.3%.

דור אלון