השחקנית והדוגמנית סמדר קילצ'ינסקי (44) תמשיך להוביל זו העונה השלישית את קמפיין החורף של רשת האופנה דופלו. קילצ'ינסקי תשתכר בתמורה 50 אלף דולר. רשת האופנה דופלו יוצאת בקמפיין שלישי מאז הוקמה לפני 50 שנה. הקמפיין יכלול שלטי חוצות, פרסום בעיתונות,והפקת קטלוג. הרשת הוקמה על ידי בני הזוג ויטלס, וכיום מנוהלת על ידי בנות המשפחה פרידה ויטלס, רותי ויטלס ובעלה, גיורא אלוני. הרשת מונה כיום 30 נקודות מכירה ברחבי הארץ, 17 חנויות עצמאיות, ו-14 פינות בתוך המשביר הצרכן החדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.