הצלחה לערוץ האוכל של ענני תקשורת: גייס 25 אלף מנויים תוך 10 ימים

גייס כ-16 אלף לקוחות כבלים וכ-9,000 לקוחות לוויין * הצפי: עד אחרי החגים יחוברו לערוץ כ-100 אלף בתי אב * הערוץ יעלה כ-10 ש' בחודש

ערוץ האוכל שבבעלות קבוצת ענני תקשורת גייס כ-25 אלף מנויים במהלך 10 הימים האחרונים. כשני שלישים (כ-16 אלף) הינם מנויי חברת הכבלים HOT וכשליש (כ-9,000) הינם מנויי חברת הלוויין YES.

העלות של ערוץ האוכל עומדת על כ-10 שקלים בחודש.

שרון למברגר, המנהל המסחרי של ערוץ האוכל, אמר כי הצפי הוא שעד אחרי החגים תעמוד כמות בתי האב המחוברים לערוץ על כ-100 אלף.

ערוץ האוכל הושק כבר ב-11 ביוני אולם למשך חודש הערוץ היה פתוח בחינם לכלל לקוחות הכבלים והלוויין. לפני כעשרה ימים הפך הערוץ לערוץ בתשלום.

ערוץ האוכל משודר באפיק 32 ב-HOT ובאפיק 27 ב-YES. בענני תקשורת אומרים, כי כשליש מהרוכשים את הערוץ בכבלים, עשו זאת באמצעות רכישת אינטראקטיבית, קרי לחיצה על כפתור השלט.

ערוץ האוכל הישראלי משדר מיום הקמתו תכני אוכל בחלוקה ל-5 מטבחים שונים: מטבח בריא, גורמה, בייתי, אירוח ומשקאות. בין השפים שניתן למצוא בערוץ נמצאים אביב משה, איילת לטוביץ' , רונן דברת-בלוך, אבי ביטון, פיליס גלזר ושושי שטינוביץ, חיים טיבי, אריאל כהן, דורון בר-און ולילך גרמן.