שבוע לאחר שמפקד מחוז ת"א במשטרה, דוד צור, סיים את תפקידו הוא מסמן את הג'וב הבא: דח"צ ב-P.M.S

החברה דיווחה כי היא תכנס את האסיפה הכללית שלה בסוף חודש אוגוסט, ובו היא מתכוונת להעביר את מינוי של הניצב לשעבר

רק לפני שבוע סיים ניצב דוד צור לכהן כמפקד מחוז ת"א במשטרה, וכבר אתמול (ה') הודיעה חברת פי.אם.אס (P.M.S) כי היא מתכוונת לקלוט אותו לשורות הדירקטוריון שלה כדירקטור חיצוני (דח"צ). החברה דיווחה כי היא תכנס את האסיפה הכללית שלה בסוף חודש אוגוסט, ובו היא מתכוונת להעביר את מינוי של הניצב לשעבר. צור, כך נכתב בכתב המינוי, הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה וסיים קורס דירקטורים, כך שסביר להניח כי הוא מודע לכובד האחריות המוטלת עליו ביושבו בדירקטוריון של החברה כנציג מטעמו של הציבור.

פי.אם.אס הנפיקה את מניותיה לציבור המשקיעים במאי האחרון, אז גייסה כ-85 מיליון שקל במניות ובאגרות חוב. החברה עוסקת בתחום הנדל"ן המניב ומתמקדת בשבדיה. מאז הוקמה בשנת 2005 ועד היום, היא רכשה 10 נכסים מניבים בשטח כולל של 124 אלף מ"ר. הונה העצמי של החברה הסתכם נכון לסוף הרבעון הראשון של שנת 2007 בכ-54 מיליון שקל, והוא מממן מאזן בהיקף של 554 מיליון שקל.

חמים על שבדיה

פי.אם.אס היא לא החברה יחידה שסימנה את הכלכלה השבדית כמבטיחה. היום דיווחה גם חברת אלוני חץ על כוונתה להקים עם מדיפאאור הציבורית חברה משותפת שתשקיע בנדל"ן מניב בשבדיה. כל חברה התחייבה להשקיע כ-15 מיליון דולר בחברה הבת, שהיו"ר שלה יהיה משה גביש. לאחרונה השיקו גם חברות מהתחום הפיננסי (תעודות סל למשל) מכשירים נגזרים על מדדים מובילים בסקנדינביה בכלל, ובשבדיה בפרט.