דירקט קפיטל נכנסת להשקעה בישראל: תקים בניין מגורים בת"א בהשקעה כוללת של כ-170 מ' ש'

מעריכה כי הפרוייקט במגרש הסמוך לדרך נמיר, במתחם "פארק צמרות" בת"א, עשוי להניב לה רווחים של כ-33 מיליון שקל

חברת דירקט קפיטל אינווסטמנטס , אשר משקיעה בנדל"ן מניב בחו"ל, מדווחת היום על עסקה בישראל. עד כה השקיעה דירקט קפיטל בנכסים מניבים בגרמניה וברכישת מגרשים בקזחסטן ובסרביה, אולם החברה הבת, דירקט קפיטל ישראל, תבנה על מגרש בתל-אביב בניין מגורים בן 123 יחידות דיור. מדובר בעסקת קומבינציה, כך שעבור 20 דירות מתוך הבניין ישלמו לדירקט קפיטל בעלי הקרקע עבור שירותי הביצוע (שירותי הבנייה), ואילו עבור יתרת יחידות הדיור יתחלקו ההכנסות בין בעלי הקרקע לבין דירקט קפיטל.

ההשקעה הכוללת בפרוייקט עומדת על כ-170 מיליון שקל. דירקט קפיטל מעריכה כי הפרוייקט במגרש הסמוך לדרך נמיר, במתחם "פארק צמרות" בתל-אביב, עשוי להניב לה רווחים של כ-33 מיליון שקל. מספר יחידות הדיור, בשטח ממוצע של כ-120 מ"ר לדירה, מבוסס על תב"ע (תוכנית בניין עיר) הקיימת, והחברה מעריכה כי הפרוייקט צפוי להסתיים עד 2011.

נזכיר כי ברבעון הראשון דיווחה דירקט קפיטל מעבר לרווח נקי של 7.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 4.5 מיליון שקל בכל 2006. ההון העצמי של החברה זינק פי 3.5 ל-66 מיליון שקל, בעיקר הודות לשערוך נכס בסרביה, אשר תרם 20 מיליון שקל, על רקע אימוץ התקנות הבינלאומית לדיווח חשבונאי (IFRS).

אריה פרשקובסקי, מנכ"ל דירקט קפיטל,אמר היום: "החלטנו להרחיב את פעילותה של דירקט קפיטל גם לישראל וזאת לאור הניסיון הרב של בעלי החברה בהקמת פרויקטים בארץ, ולאור הביקושים הגבוהים למגורי יוקרה בתל-אביב, שלהערכתנו ימשכו גם בשנים הקרובות".

מתחילת השנה, מניית החברה האם, דירקט קפיטל אינווסטמנטס, הוסיפה לערכה כ-12.6%.

דירקט קפיטל