הקופון הנוסף של גאידמק מעסקת אוסיף: רווחי דן רכב זינקו ב-59% ברבעון השני

בעקבות רכישת אוסיף, רכש גאידמק בעקיפין גם כ-8% מחברת דן רכב * הכנסות דן רכב גדלו ב-3.5% ל-240 מיליון שקל * המניה מזנקת ביותר מ-5% בת"א

מניית דן רכב מזנקת בבורסה של ת"א בשיעור של יותר מ-5%, וזאת על רקע דוחות כספיים חיוביים שהציגה ברבעון השני של השנה, רבעון בו עברה חברת הנדל"ן אוסיף , המחזיקה בנתח מדן רכב, לידיו של איש העסקים ארקדי גאידמק.

בשורה העליונה, הציגה דן רכב, חברת הליסינג והזכיינית של אוויס (AVIS) בישראל, גידול של 3.5% בהכנסות לרמה של 240 מיליון שקל. הרווח הנקי צמח ב-59% והסתכם ב-3.7 מיליון שקל. בנוסף, גדל צי כלי הרכב של החברה ב-17% ל-31 אלף מכוניות.

הרווח הגולמי ברבעון השני עמד על 71 מיליון שקל לעומת 65 מיליון שקל ברבעון המקביל, וגם ברווח התפעולי נרשם שיפור, והוא עלה ב-11% לרמה של 49.2 מיליון שקל.

דרור שילה, מנכ"ל אוויס, אמר כי "אוויס ממשיכה להציג גידול בהכנסות, ברווח ובגודל צי הרכב. הישגים אלה הנם תוצאה של פעילות מתמשכת החותרת לצמיחה תוך שמירה על יציבות, מקצועיות ואיכות".

במהלך הרבעון השני קיבל לידיו ארקדי גאידמק גם נתח בדן רכב, שכן אוסיף השקעות, אותה רכש בתחילת אפריל תמורת 600 מיליון שקל המשקפים לחברה שווי של כמיליארד שקל, היא בעלת השליטה (30%) בחברת אוסיף נכסי אמד, שמחזיקה ב-50% ממניות אמד פיתוח נדל"ן, המחזיקה ב-54% מדן רכב. אם כן, לאחר רכישת אוסיף, רכש גאידמק בעקיפין גם כ-8% מחברת דן רכב.