הנקראות ביותר

מירס מינתה את רן בן-יהודה לסמנכ"ל שירות הלקוחות

מחליף את מנחם אוכמן, שביקש לפרוש מהחברה לאחר 35 שנים בתפקידים שונים במוטורולה ומירס

חברת הסלולר מירס מינתה את רן בן-יהודה לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות. בן-יהודה מחליף את מנחם אוכמן, שביקש לפרוש מהחברה לאחר 35 שנים בתפקידים שונים במוטורולה ומירס.

במסגרת תפקידו, בן-יהודה יהיה אחראי על מערך מוקדי השירות, מרכזי השירות ושירות ההתקנות והתיקונים של מוטורולה, הפרוסים ברחבי הארץ. בשנתיים האחרונות שימש בן-יהודה כמנהל המגזר הפרטי והביטחוני בחטיבת השיווק והמכירות של מירס. במסגרת תפקידו הוביל את מתווה הפעילות מול צה"ל ומשרד הביטחון.

בן-יהודה, בן 45, היה לפני הגעתו למירס מנהל תחום הים בחברת BVR מערכות. לפני כן שירת במשך 25 שנה בצה"ל והשתחרר בדרגת אלוף משנה. בן-יהודה הנו בעל תואר B.A בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר M.A במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות