חברת הסלולר מירס מינתה את רן בן-יהודה לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות. בן-יהודה מחליף את מנחם אוכמן, שביקש לפרוש מהחברה לאחר 35 שנים בתפקידים שונים במוטורולה ומירס.
במסגרת תפקידו, בן-יהודה יהיה אחראי על מערך מוקדי השירות, מרכזי השירות ושירות ההתקנות והתיקונים של מוטורולה, הפרוסים ברחבי הארץ. בשנתיים האחרונות שימש בן-יהודה כמנהל המגזר הפרטי והביטחוני בחטיבת השיווק והמכירות של מירס. במסגרת תפקידו הוביל את מתווה הפעילות מול צה"ל ומשרד הביטחון.
בן-יהודה, בן 45, היה לפני הגעתו למירס מנהל תחום הים בחברת BVR מערכות. לפני כן שירת במשך 25 שנה בצה"ל והשתחרר בדרגת אלוף משנה. בן-יהודה הנו בעל תואר B.A בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר M.A במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.