לפי מדד המותגים 2007 של "גלובס", בשיתוף עם P.O.C-TEFEN וגיזה זינגר אבן, 100 המותגים המובילים בישראל, המדורגים לפי שוויים הכספי, הינם בעלי שווי מצרפי של 38.4 מיליארד שקל.
רשימת המותגים העולים והיורדים במדד מבליטה השנה את סמסונג (בירידות) ואת רשת ארומה (בעליות). בסקטור הסלולר, אורנג' ממשיך להוביל, אבל סלקום מבצע זינוק במעלה העשירייה הראשונה.
לפניכם הדירוג המלא של 100 המותגים המובילים בישראל, המוצג הפעם באורח חדשני ומרהיב. תיהנו.
מעוניינים ברכישת המגזין "מותגים 2007" המודפס? לחצו כאן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.