חוצה את הקווים? בערוץ 10 לא מחפשים בינתיים מחליף לצבי יחזקאלי

ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 10 ניהל מו"מ עם ערוץ 2 להגשת החדשות במקום גדי סוקניק - והוצא לחופשה עד ל"התבהרות העניינים"

בחברת החדשות של ערוץ 10 ממתינים לצבי יחזקאלי: בחברה החליטו בשלב זה שלא לחפש מחליף ליחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים, שיצא לחופשה לאחר שנודע כי הוא מנהל משא ומתן עם חברת החדשות של ערוץ 2 על הגשת המהדורה המרכזית במקומו של גדי סוקניק.

בערוץ 10 החליטו, כי עד שתיפול ההכרעה באשר לעתידו של יחזקאלי ישמשו הכתבים האחרים בדסק הערבים כפרשנים במקומו. בנוסף, הפינה של יחזקאלי בתוכנית של לונדון וקירשנבאום תועבר על-ידי עיתונאי אחר מדסק החדשות של הערוץ או שלא תשודר במידה שלא יהיה צורך אמיתי בדיווח בעניינים אלה.

החלטה זו שהתקבלה בחברת החדשות של ערוץ 10 מעידה על כוונת החברה להחזיר את יחזקאלי לתפקידו, במידה שהמגעים עם חברת החדשות של ערוץ 2 לא יצלחו.

בעקבות מגעים המתנהלים בין יחזקאלי לבין חברת החדשות של ערוץ 2, במסגרתם ערך יחזקאלי פיילוט להגשה משותפת של מהדורת החדשות לצד יונית לוי, הוחלט על הוצאתו לחופשה בלתי מוגבלת מחדשות ערוץ 10, עד שיתבהרו בעניינים.

גורמים המקורבים לערוץ 10 אמרו היום (ג'), כי לא ייתכן שיחזקאלי, שמופיע על מסך החדשות של ערוץ 10, ינהל בו זמנית מגעים גם עם חדשות ערוץ 2 ולכן הוחלט על יציאתו לחופשה.

מערוץ 10 נמסר בתגובה, כי "צבי יחזקאלי יצא לחופשה מיוחדת עד להתבהרות העניינים. דסק הערבים של חדשות 10 ייגבה את היעדרותו כפי שקרה בכל אחת מחופשותיו הרגילות".

כפי שפורסם ב"גלובס", גדי סוקניק הודיע על פרישתו מהגשת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 כמו גם מחברת החדשות עצמה וזאת לאור רצון לצאת לעסקים פרטיים. כחלק מהשינוי ישמש סוקניק כפריזנטור של בנק לאומי למשכנתאות במהלך שלוש השנים הבאות, כאשר על-פי הערכות הוא צפוי להשתכר בתמורה כ-600 אלף דולר.