רשת החנויות מגה ספורט נמכרה לחברת MGS תמורת 21 מיליון דולר

רשת מגה ספורט מונה 34 חנויות * בכוונת MGS, בעלת רשת יונייטד ספורט, למזג את פעילות 2 הרשתות תחת המותג מגה ספורט

רשת מגה ספורט, מקבוצת פישמן של איש העסקים אליעזר פישמן, נמכרה לחברת MGS ספורט טריידינג ב-21 מיליון דולר. כך נודע ל"גלובס".

העסקה כוללת את רכישת כל פעילות חנויות הרשת, את הפעילות הסיטונאית וכן את הזיכיונות לשיווק מותגי הספורט KAPPA ו-MERRELL. קבוצת פישמן תמשיך להחזיק במותג הנעליים המצליח סאקוני, שאינו נכלל בעסקה.

יו"ר פישמן רשתות, אייל פישמן, אמר היום (ב') ל"גלובס", כי העסקה תואמת את האסטרטגיה של הקבוצה לצאת מפעילויות בישראל שאינן סינרגטיות לעסקי הקבוצה בחו"ל, במקביל להמשך הרחבת עסקיה הגלובליים של קבוצת פישמן.

"כפי שאמרנו בעבר, נמשיך לממש פעילויות בישראל שאין להן פוטנציאל התרחבות גלובלי, לצד הרחבה ופיתוח של פעילויות בעלות פוטנציאל התרחבות גלובלי", אמר פישמן.

רשת מגה ספורט, שהוקמה ב-1996, מונה 34 חנויות בפריסה ארצית, והיא הרשת המובילה בישראל לביגוד וציוד ספורט. מחזור הפעילות השנתי של הרשת עומד על 245 מיליון שקל: 230 מיליון שקל מקורם בפעילות חנויות הספורט ו-15 מיליון שקל בפעילות סיטונאית.

חברת MGS ספורט טריידינג, אשר הוקמה ב-1986, נמצאת בבעלותה של משפחת מוליוב. החברה משווקת בארץ את מותגי הספורט דיאדורה, סקצ'רס, קונברס אולסטאר, היי-טק, ארנה, אושן פאסיפיק וכן את המותג אדידס, באמצעות חברת לייף ספורט.

עיקר פעילותה של החברה הוא מכירה סיטונאית לכ-500 חנויות ספורט עצמאיות. כמו כן, לחברה רשת חנויות ספורט הפועלת בשם "יונייטד ספורט" ומונה עשרה סניפים ברחבי הארץ וסניף נוסף בדיוטי פרי.

לדברי מנכ"ל MGS, שלום מוליוב, פעילות רשת יונייטד ספורט תמוזג לתוך רשת מגה ספורט והחנויות של יונייטד ימותגו תחת מגה ספורט. "רכישת מגה ספורט היא צעד אסטרטגי חשוב בדרכנו להרחבת הפעילות הקמעונאית", אמר מוליוב.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".