רבעון ראשון לגאידמק באוסיף: ירידה בפעילות צימצמה את ההפסד הנקי ל-17.6 מיליון שקל

דיווחה על ירידה של 63% בהכנסות ל-67 מ' ש' * הדירקטוריון: "גאידמק כופר בהאשמות נגדו"

חברת הנדל"ן אוסיף , שהיתה חלוצת הרכישות של גאידמק ממש בתחילת הרבעון השני, דיווחה היום (א') על תוצאותיה הרבעוניות. בשורה התחתונה של הרבעון צימצמה החברה את ההפסד הנקי ל-17.6 מיליון שקל, מ-29.4 מיליון שקל ברבעון השני של 2006.

החברה, שהיתה בשליטת משפחת אביב ונרכשה ע"י גאידמק תמורת כ-600 מיליון שקל ששיקפו לה שווי של כמיליארד שקל, סיכמה הכנסות רבעוניות של 67 מיליון שקל, המשקפים ירידה של 63% בהשוואה ל-183.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה הסבירה את הצטמצמותו של סעיף זה בעובדה שעיקר ההכנסות ברבעון השני השנה ובשנה שעברה הן הכנסות מהקמת בניינים למכירה. בהכנסות אלה חל ברבעון המדובר קיטון בעיקר כתוצאה ממכירת מחצית המרכז המסחרי והחניון במרכז ויצמן לחברת מגדל באפריל 2006, וכן מהכרה לראשונה בהכנסות משלב ב' בפרויקט "אביב בגימל" בתחילת 2006.

מאותה הסיבה, נרשם קיטון של 78% בעלות ההכנסות, שהסתכמה ב-41.2 מיליון שקל, וכתוצאה מכך רשמה החברה רווח גולמי של 25.8 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי של 7.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

במונחים חצי שנתיים, רשמה החברה רווח נקי של 16.5 מיליון שקל, בהשוואה להפסד נקי של 26.7 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2006. בשורת ההכנסות נרשמה ירידה של 34% ל-186.7 מיליון שקל.

נציין כי מדוחותיה התקופתיים של חברה קבלנית קשה ללמוד על מצבה האמיתי, וזאת בשל ההכרה החשבונאית המסובכת בהכנסות מפרויקטים.

בהתייחס לכתבי האישום נגד בעל הבית החדש, כתב דירקטוריון החברה: "לחברה נמסר מטעמו של הרוכש, כי כנגד הרוכש ואחרים הוגשו במארס 2007 כתבי אישום בצרפת בעבירות שחיתות, שעילתן מימון לכאורה של הוצאותשל פוליטיקאים בצרפת ובעבירות של הלבנת הון. הרוכש כופר בהאשמות, אשר לטענתו נובעות מסכסוכים ומיריבויות בין פוליטיקאים".