צו מניעה נגד אתי אלון, אחיה ואביה: לא יקבלו כסף עבור סרט הטלוויזיה על סיפור חייהם

הצו הוצא לבקשת הכנ"ר, שטען כי אלון, אחיה ואביה מצויים בפשיטת רגל ואינם יכולים לקבל כסף ללא אישור * הסרט שודר במוצ"ש בערוץ 10

לבקשת כונס הנכסים הרשמי (הכנ"ר) ועו"ד עמית פינס, המנהל המיוחד לנכסיהם של אתי אלון, אחיה עופר מקסימוב ואביהם אביגדור מקסימוב, הוציא בית המשפט המחוזי צו מניעה זמני במעמד צד אחד האוסר על ערוץ 10 וחברת ההפקות "אקווריוס סרטים והפקות" מלהעביר לבני המשפחה כל תמורה בגין סרט הטלוויזיה "התא המשפחתי". הסרט, שהופק בידי אקווריוס עבור ערוץ 10, עוסק בסיפור חייהם והוקרן אמש (שבת) בערוץ 10.

הכנ"ר והמנהל המיוחד טענו בפנייתם לביהמ"ש כי כיוון שבני משפחת אלון-מקסימוב מצויים בהליכי פשיטת רגל וכל-אחד מהם חייב כ-271 מיליון שקל בגין חלקו בקריסת הבנק למסחר, הרי שכל התקשרות עסקית שלהם צריכה להיות מדווחת למנהל המיוחד. הם ציינו כי לא יעלה על הדעת שהשלושה יתקשרו על דעת עצמם בעסקאות, שייתכן שמניבות להם סכומי כסף נכבדים, ללא ידיעתו ואישורו של המנהל המיוחד.

הכנ"ר והמנהל המיוחד ביקשו להורות לבני המשפחה, ערוץ 10 וחברת ההפקות למסור לידיהם את כל פרטי ההתקשרות בין הצדדים בנוגע לסרט וכן דיווח מיידי על כל ההכנסות בגין התקשרות זו. השופטת ורדה אלשיך קבעה כי יש לקבל את תגובת נמנעי הבקשה.