מנכ"ל חדש לזוגלובק: אלי זוגלובק יחליף את בועז צפריר

אלי זוגלובק הינו הבעלים של חברת FOODTECH INTERNATIONAL, המתמחה בייצור ובשיווק תחליפי בשר לרשתות בארה"ב ובקנדה

ימים אחדים אחרי רכישת הבעלות המלאה על זוגלובק מידי ראובן משכית וחנן זוגלובק, מתפנים האחים עמי ויעל זוגלובק לעשות סדר בחברה. היום (א') הודיעה החברה על סיום תפקידו של בועז צפריר כמנכ"ל החברה ועל מינויו של אלי זוגלובק (בנו של עמי זוגלובק) למנכ"ל במקומו.

אלי זוגלובק הינו הבעלים והמקים של חברת FOODTECH INTERNATIONAL, המתמחה מזה 10 שנים בייצור ובשיווק תחליפי בשר לרשתות המובילות בארה"ב ובקנדה. זוגלובק הוא בוגר מינהל עסקים מטעם אוניברסיטת NYU בניו יורק.

"אלי זוגלובק יהיה אחראי על גיבוש תוכנית אסטרטגית חדשה לקבוצה ועל הרחבת הפעילות הבינלאומית. מינויו מהווה את הצעד הראשון בשורה של מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים עם צאתה של זוגלובק לדרכה החדשה, בה יושם דגש מיוחד על הגברת כושר התחרות בישראל והגדלה משמעותית של פעילותה הבינלאומית", מסרו היום עמי ויעל זוגלובק.

חברת זוגלובק נאלצת להתמודד בשנה האחרונה עם איבוד נתחי שוק בקטגוריות הדגל שלה. לפי נילסן, בשנה האחרונה איבדה החברה נתחי שוק בקטגוריית הנקניקיות, קטגוריית הבשר וקטגוריית מעדני בשר ארוזים. לעומת זאת, בקטגוריות המאפה הקפוא והפיצה הקפואה והמצוננת, שיפרה החברה בתקופה זו את נתחי השוק שלה.

לאחר עסקת הרכישה אמר עמי זוגלובק, כי החברה תפעל ל"הגדלה משמעותית של היקף הפעילות הבינלאומית, בעיקר ביבשת צפון אמריקה".

עוד מסר עמי זוגלובק, כי לצורך גיבוש ויישום התכנית האסטרטגית יקימו בעלי החברה דירקטוריון מקצועי ובלתי תלוי, שבו יכהנו בין היתר ד"ר יוסי בכר, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר; ומודי פלד, שכיהן בעבר כמנכ"ל "עלית אינטרנשיונל" וכיום מבעלי חברת "פרווויזיו קפיטל", שסיפקה את ליווי הפיננסי של עסקת הרכישה.