ישראלי נהרג וישראלי אחר נפצע קשה בהתהפכות מעבורת סמוך לקופיפי שבתאילנד

(עדכון) - משרד החוץ עידכן את משפחות ההרוג והפצוע * על המעבורת היו 60 נוסעים, בהם 35 ישראלים

אדם ישראלי נהרג וישראלי אחר נפצע קשה בהתהפכות מעבורת סמוך לקופיפי שבתאילנד. על המעבורת היו 60 נוסעים, ביניהם 35 ישראלים נוספים, שפונו מהספינה ללא פגע. משרד החוץ עידכן את משפחות הנפגעים.

המעבורת היתה בדרכה ממפרץ מאייה ביי, והתהפכה במרחק של קילומטר מהחוף. ההערכה היא כי המעבורת טבעה כתוצאה מתקלה טכנית, ואולם אפשר ומזג האוויר הסוער, והגלים העזים שליוו היום את סיור הספינה הביאו להתהפכותה.

שגרירת ישראל בתאילנד, יעל רובינשטיין, סיפרה בצהריים לגלי צה"ל כי האנשים באזור מבוהלים, וכי הקונסול הישראלי במדינה עושה את דרכו לאזור. "הוא צפוי להגיע בשעות הקרובות, ואז תהיה לנו תמונה מלאה", אמרה רובינשטיין.

ממשרד החוץ נמסר כי נעשה כעת ניסיון לאתר את רשימת הנוסעים המלאה שהיתה על המעבורת. בינתיים, פתח המשרד חדר מצב, שמספרו: 02-5303155.

"הישראלים פה מודאגים"

כתב גלי צה"ל שרון דווידוביץ', דיווח בצהריים מקופיפי כי מזג האוויר בימים האחרונים היה סוער במיוחד. "הישראלים פה מודאגים", סיפר דווידוביץ', "יש באי המון תיירים ישראלים, וכולם מנסים ליצור קשר עם משפחותיהם".

מדובר במעבורת המסיירת מדי יום בחופי תאילנד, במסלול שמקיף בין 6 ל-7 איים. בימים האחרונים היכה בתאילנד מזג אוויר סוער, ולדברי עדי ראייה, היום גברו הסופות, וגובה הגלים היה רב.