ביקושים בהיקף 450 מיליון שקל לשלב המוסדי בהנפקת פקר פלדה מקבוצת אפריקה ישראל

זאת, למרות שהחברה הציעה בשלב זה אגרות חוב בהיקף של 150 מיליון שקל * מתכוונת לפרסם בקרוב את התשקיף להנפקה של אגרות חוב לציבור הרחב

קבוצת פקר פלדה מקבוצת אפריקה ישראל הודיעה כי במכרז המוסדי המוקדם להנפקה של אגרות החוב, שננעל אמש, התקבלו ביקושים בהיקף כספי של כ-450 מיליון שקל. זאת, למרות שהחברה הציעה בשלב זה אגרות חוב בהיקף של 150 מיליון שקל בלבד.

את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי, יחד עם אפריקה ישראל הנפקות ואקסלנס נשואה חיתום.

מנכ"ל קבוצת פקר פלדה, נדב שחר, הביע את שביעות רצונו מההצלחה של השלב המוסדי בהנפקה ואמר כי הביקושים הללו מוכיחים את האמון הרב של המשקיעים המוסדיים בחברה. לדברי שחר, הנהלת הקבוצה אימצה בחודשים האחרונים אסטרטגיה רב-לאומית רחבה, שגיוס ההון הנוכחי הוא אחד מן השלבים הראשונים שלה.

גיוס ההון, בשלב המקדמי, בוצע על-ידי פקר פלדה לפי תשקיף מדף, אותו פרסמה החברה ב-27 באוגוסט 2007. עם השלמת השלב המוקדם למשקיעים מוסדיים, מתכוונת פקר פלדה לפרסם כבר בזמן הקרוב את התשקיף להנפקה של אגרות חוב לציבור הרחב.

על רקע ההצלחה של השלב המוסדי בהנפקת אגרות החוב, ולאור הביקושים הערים, מתכוונת החברה לבצע גיוס הון, שהיקפו יהיה כ-300 עד 400 מיליון שקל. חלקם של המשקיעים המוסדיים בהקצאת אגרות החוב ייקבע רק עם תום השלמת ההנפקה לציבור הרחב.

יו"ר מועצת המנהלים של פקר פלדה, ארז מלצר, מסר כי קבוצת אפריקה ישראל , בעלת השליטה בפקר פלדה, רואה חשיבות רבה בהרחבת בסיס ההון של החברה, על רקע חיזוק מעמדה כזרוע התעשייתית של אפריקה ישראל ועל מנת לממש את תוכניות ההרחבה והצמיחה בעיקר בחו"ל.