תביעה ב-2.5 מיליון שקל נגד ברן תעשיות: סילקה במפתיע קבלן משנה מפרויקט אינטל בקריית-גת

חברת י.ב. קורמן מערכות אינסטלציה טוענת כי ברן חייבת לה כיום 5.4 מיליון שקל, וכן פיצוי בשל הפרת חוזה בסך מיליון שקל לפחות

חברת י.ב. קורמן מערכות אינסטלציה תובעת בביהמ"ש המחוזי בת"א כ-2.5 מיליון שקל מחברת ברן תעשיות מקבוצת ברן , העוסקת בניהול פרויקטים ותכנון הנדסי, בגין חוב כספי בפרויקט משותף.

באמצעות עו"ד אליעד שחם טוענת קורמן, כי ברן זכתה בביצוע פרויקט להקמת בניין משרדים וחניון בהיקף של כ-100 אלף מ"ר במתחם אינטל בקריית-גת. לפני כשנה היא התקשרה עימה בשני חוזים נפרדים, האחד לביצוע עבודות תברואה ומתזים והשני לביצוע עבודות איטום מעברי אש.

לדבריה, מעבר למוסכם בחוזים אושר לה ביצוע עבודות נוספות מחוץ למסגרת זו, כך שבסך הכל היה על ברן לשלם לה 9.4 מיליון שקל. למרות שלטענתה היא ביצעה את עבודתה כנדרש, היא נדהמה כשברן החליטה לסלקה מהפרויקט.

"בטרם הספיקה קורמן להשלים את עבודתה, סילקה ברן את קורמן מהפרויקט, ללא הודעה מוקדמת, באופן פתאומי, מהרגע להרגע, תוך חסימת כרטיסי הכניסה של עובדיה ונציגיה לאתר הפרויקט, בן לילה". לדבריה, ברן אף לא איפשרה לה להוציא את הציוד מהאתר.

קורמן טוענת שברן חייבת לה כיום 5.4 מיליון שקל, וכן פיצוי בשל הפרת חוזה בסך מיליון שקל לפחות. את תביעתה העמידה על 2.5 מיליון שקל לצרכי אגרה. טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 2359/07).