IBI על מלחמת הפרוטוניקס: אל תצפו לתוצאה של 1:0 - טבע ו-Wyeth עשויות להגיע לפשרה

האנליסטית נועה ויסברג נסמכת על מקרה ה-Effexor XR, "בלוקבסטר" של ממש, לגביו הגיעה טבע להסכמה עם אותה Wyeth * ביום ו', נזכיר, חזר הכדור לידיה של טבע כשבימ"ש לא הוציא צו-מניעה נגד Wyeth

אפשר ומשקיעי טבע ו-Wyeth (סימול: WYE) לא יזכו לחזות בתוצאה של 1:0 בכל הקשור לתרופה Protonix, מציעה היום (א') האנליסטית נועה ויסברג מ-IBI, ומעריכה בסבירות גבוהה אפשרות לחתימה על הסכם פשרה בין טבע לבין Wyeth.

נזכיר שביום ו' דחה ביהמ"ש בניו-ג'רזי את בקשתה של Wyeth להוציא צו-מניעה שימנע מטבע את שיווק גירסתה ל-Protonix שמוכרת בכ-2.5 מיליארד דולר בשנה במונחי מקור.

ויסברג נסמכת על מקרה התרופה Effexor XR, "בלוקבסטר" של ממש עם מכירות מקור של כ-3 מיליארד דולר, לגביו הגיעה טבע להסכמה עם Wyeth, המפתחת האתית, וקיבלה בתמורה אפשרות להשקה מוקדמת של כחצי לשנה לפני המתחרות הגנריות האחרות.

אם טבע תוותר על פשרה ותעדיף לבצע "השקה בסיכון", ולאור היקף המכירות המרשים של התרופה, "יש לכך תמריץ משמעותי," הרי שהנחיות הנהלת טבע לא רלוונטיות ו"תהיה הפתעה חיובית בתוצאות טבע," כותבת ויסברג.

בכל מקרה בטבע בוחנים את החלטת השופט וטרם התקבלה החלטה; בשורה התחתונה המלצת בית ההשקעות IBI נותרה בלא שינוי - "קנייה" במחיר יעד של 54 דולר עבור המנייה הדואלית הנסחרת גם בבורסת ת"א וגם בנאסד"ק.

טבע