בשורות חיוביות לטבע: האנליסטים ב-CIBC מעלים את מחיר היעד למניה ל-53 דולר

מדובר במחיר הגבוה בכ-23% ממחירה בשוק כיום * האנליסטים: מחיר היעד משקף מכפיל 17.5 על הרווח הצפוי בשנת 2009 * האנליסטים מגיבים על סאגת הפרוטוניקס: "ההשקה אינה בטוחה כלל"

שלל התגובות לסאגה המתרחשת סביב תרופת הפרוטוניקס אותה מבקשת טבע לשווק נמשכות, וכעת מגיע תורו של בית ההשקעות CIBC, אשר מאמין כי במידה וטבע תצליח לשווק את התרופה, וכמו גם תקבל סיוע מתרופות ה-Famvir, הלוטרל וה-Oxycodone, החברה צפויה להציג תוצאות חזקות השנה ולתוך השנה הבאה.

לפיכך, מחליטים האנליסטים בבית ההשקעות להעלות את מחיר היעד למניה ל-53 דולר, תוך שהם משמרים את המלצתם על "תשואת יתר". מדובר במחיר יעד הגבוה בכ-23% ממחירה בשוק כיום, והאנליסטים טוענים כי הוא משקף מכפיל 17.5 על הרווח הצפוי בשנת 2009 (3.01 דולר למניה).

באשר לתרופת הפרוטוניקס, האנליסטים מציינים כי "על אך שפסיקת בית המשפט פותחת דלת לכניסת גרסה גנרית, טבע עדיין לא הצהירה אם היא מתכוונת להשיק בסיכון את התרופה, והיא תקבל החלטה סופית בנושא לאחר בדיקה יסודית של חוות הדעת שתקבל בנוגע לכדאיות ההשקה בסיכון. הדבר מהווה אינדיקציה לכך שההשקה אינה בטוחה כלל".

למרות הסיכון הכרוך בתרופות האמורות, האנליסטים מדגישים כי "סביר שהסיכון הכרוך בהשקות אלו כבר מגולם בתחזיות אותן נתנה החברה".

במבט לעתיד, האנליסטים צופים כי בנוסף, לרווח של 3.01 דולר למניה החזוי ב-2009, טבע תציג השנה רווח למניה של 2.3 דולר ובשנה ההבאה יצמח הרווח ל-2.54 דולר למניה.

טבע