צ'יפ פי סי זכתה במכרז בהיקף כ-15 מיליון שקל לאספקת "מחשבים רזים" לרשות המסים הגרמנית

אספקת המחשבים תחל תוך 3 שבועות, ועד סוף השנה יסופקו 80% מהמחשבים * היתרה תסופק במהלך הרבעון הראשון של 2008

חברת צ'יפ פי.סי הודיעה כי זכתה במכרז בהיקף של כ-15 מיליון שקל לאספקת עשרות אלפי "מחשבים רזים" ותוכנות ניהול מתוצרתה לרשות המיסים הגרמנית. החברה לא מסרה את מספרם המדויק של המחשבים שתספק, אולם להערכת גורמים בשוק, כמותם מוערכת ב-20 אלף.

מחשב רזה הוא מחשב ללא יכולת טעינת תוכנות פרטיות או ציבוריות, כך שהוא מאפשר להשתמש במה שקיים בארגון בלבד. אספקת המחשבים תחל תוך שלושה שבועות ועד סוף השנה יסופקו 80% מהמחשבים. היתרה תסופק במהלך הרבעון הראשון לשנת 2008.

המחשבים שפיתחה החברה פועלים בסביבות מחשוב-מבוסס-שרת ומאפשרים להחליף את מחשבי ה-PC הגדולים החשופים לאיומי אבטחה ווירוסים, במחשבים זעירים. מחשבי החברה מספקים הגנה מושלמת מפני וירוסים וסוסים טרויאניים.

החברה מסרה כי היא רואה בזכייה במכרז פריצת דרך משמעותית הממצבת אותה כמובילה טכנולוגית בתחומה ויש בזכייה זו פוטנציאל לעסקאות רבות נוספות בעתיד.

צ'יפ פי סי גייסה לאחרונה בבורסה בתל אביב כ-26 מיליון שקל במניות, באג"ח ובאופציות. לחברה שיתוף פעולה עם Dell, אשר מפיצה את מוצריה, כמו גם שיתופי פעולה עסקיים עם מיקרוסופט ואחרות. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים כחברת חשמל, משרד החוץ, משרד הבטחון, בזק ולופטהאנזה. Epson. החברה מפתחת את מוצריה בישראל ומייצאת כ 92% ממוצריה לחו"ל. היקף העסקה הנוכחית מהווה 40% מההכנסות שרשמה החברה ב-2006.