חברת הכבלים
HOT 
מבצעת שינוי ארגוני נוסף, כשנה לאחר הרה-ארגון שהחיל המנכ"ל דוד קמיניץ עם כניסתו לתפקיד, במסגרתו פוצלו חטיבת קשרי לקוחות וחטיבת התפעול. כעת מתכוון קמיניץ לאחד בין חטיבת שירות הלקוחות וחטיבת המכירות לגוף אחד שבראשו יעמוד דניאל ספיר, סמנכ"ל המכירות של HOT.
איחוד החטיבות התאפשר עם הודעתו של סמנכ"ל חטיבת הלקוחות, שלומי אשכנזי (41), על עזיבתו לאחר שנה וחצי בתפקיד. אשכנזי הוביל את מהפכת השירות בחברה והיה אחראי על גיוס של למעלה מ-500 עובדים לשירות הלקוחות ושכירתן של חברות ייעוץ במטרה לשפר את שירות הלקוחות ב-HOT.
מהלכים אלה נעשו בתמיכתו המלאה של קמיניץ, שהודיע כבר עם כניסתו לתפקיד כי הוא לא מתכוון להחביא את הקשיים בנקודת התורפה הגדולה של HOT - שירות הלקוחות - וכי בכוונתו לטפל בבעיה לעומק. ואכן, לפי סקרים פנימיים שערכה HOT עולה כי קיים שיפור ניכר בתחום שירות הלקוחות בחברה. כמות הלקוחות הממליצים על שירותי הכבלים עלתה מ-49% בפברואר 2006 ל-58% במאי השנה. שביעות הרצון הכללית משירות הלקוחות במוקדים הטלפונים על פי סולם של 1-7 (7 הכי גבוה), עלתה מ-4.7 ביולי 2006 ל-6.8 במאי השנה. גם שביעות הרצון הכללית מ-HOT עלתה על פי אותו סולם מ-4.9 ביוני 2006 ל-5.4 ביוני השנה.
אשכנזי, שימונה למנכ"ל חברת נקסטקום המספקת שירותים ופתרונות תקשורת, הקים בעבר את חטיבת המכירות של HOT ושימש לפני כן כסמנכ"ל שיווק ומכירות במת"ב, לפני איחוד חברות הכבלים. מי שלמעשה החליף אותו בתפקיד סמנכ"ל המכירות ויחליף אותו גם בתפקידו הנוכחי כחלק מאיחוד החטיבות הוא, כאמור, דניאל ספיר (37). במסגרת זו ספיר יהיה מופקד על הטמעת השירות המוכר ויצירת ממשקי עבודה טובים יותר בין חטיבת השירות לחטיבת המכירות.
ספיר מזוהה עם קמיניץ לאחר שהשניים כבר עבדו יחד בעבר בחברת ברק, אותה ניהל קמיניץ לפני שהגיע ל-HOT. מלבד ברק, עבד ספיר גם בסלקום והיה סמנכ"ל השיווק של חברת טליט לפני שהגיע לכבלים.
מינוי נוסף עליו הודיעה היום (ה') HOT הוא של שי און (39) שימונה לסמנכ"ל השירות בחברה. און, המשמש כמנהל אגף השירות הטכני בדרום, עובד למעלה מ-16 שנה בחברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.