השחקנית מיכל קפטה נבחרה להוביל את קמפיין רשת אופנת הנשים לורד קיטש לחורף 2008.
הרשת תעלה בקמפיין ארצי בהיקף של 250 אלף דולר, שיתפרס במודעות בעיתונות הארצית והמקומית ובפוסטר מדיה.
קפטה תשתכר 15 אלף דולר לעונה הנוכחית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.