המגדלים הגיעו לאשדוד: רסידו תבנה מגדל בן 40 קומות ו-140 יחידות דיור

דירה ממוצעת תעלה 430 אלף דולר * המגדל תוכנן על ידי האדריכל יעקב יער, חתן פרס ישראל

קדחת המגדלים של תל אביב מדרימה ותגיע בקרוב לאשדוד. רסידו, החברה הבת (77.5%) של החברה הציבורית מילומור שבשליטת פרדי רובינסון הודיעה היום (א') כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה באשדוד אישרה להפקדה תוכנית למגדל מגורים חדש בתחום מרכז העסקים הראשי של אשדוד.

המגדל ייבנה בגובה חסר תקדים מחוץ לתל אביב - 40 קומות של מגורים, המהווים את אחד מהבניינים הגבוהים בארץ שייעודם מגורים בלבד. מגדל כיכר העיר שיכלול 140 יחידות דיור ייבנה במרכז העסקים של אשדוד, ברובע הקריה, ה"סיטי" של אשדוד, ויהווה את גולת הכותרת של פרויקט רסידו סי (RESIDO SEA) באשדוד, המצוי בלב העיר באחת מהנקודות הטופוגרפיות הגבוהות בעיר, נתון שיבטיח לכל הדירות נוף פתוח לים.

היקף המכירות הצפוי לפי הערכות רסידו יעמדו על 60 מיליון דולר (430 אלף דולר בממוצע לדירה במגדל). המגדל תוכנן ע"י אדריכל יעקב יער, חתן פרס ישראל לאדריכלות והוא יכלול 24 אלף מ"ר בנוי. לפי ההערכות, הצפי לסיום הבנייה הוא בעוד 3 שנים.

במגדל מתוכננים מתקנים לשירות הדיירים כמו ספא, לובי עסקים ועוד. לובי הכניסה למגדל ישמש גם כחלל תצוגה לאומנות מקומית. הבניין ימוקם במתחם הסיטי בו מצויים גם בית העירייה, בית יד לבנים, היכל התרבות, מרכז אומנויות מונארט ופיאצה עירונית המתוכננת להפוך למרכז בילוי ובו מסעדות יוקרתיות ובתי קפה.

רסידו הקימה את פרויקט רסידו סי אשר כולל לצד בית העירייה, שני בנייני מגורים בני 112 יחידות דיור כ"א (15 קומות), קניון "סימול" בשטח של 30 אלף מ"ר, בניין משרדים בן 11 קומות בשטח של 11 אלף מ"ר בנוי (הכולל מקבץ דיור לעולים) וזכויות בניה לבית אבות ודיור מוגן בגובה 8 קומות ובשטח של 8,000 מ"ר. מנכ"ל רסידו פרדי רובינסון אמר כי "רסידו מתכננת בניית מגדל מגורים שייבנה בסטנדרטים גבוהים ביותר, אשר יהיה פרויקט המגורים היוקרתי ביותר באשדוד".