הזמנה למדי מהירות לוע לתותחים בהיקף 36 מיליון שקל לאר.אס.אל ממשרד הביטחון

ההזמנה עשויה להגדיל ב-20% את מכירות החברה ב-3 השנים הקרובות

חברת אר.אס.אל הודיעה היום על מו"מ מתקדם עם משרד הביטחון הישראלי לאספקת מדי מהירות לוע לתותחים (מדמ"לים), בהיקף כולל של 36 מיליון שקל. להערכת החברה, את ההזמנה הרשמית צפויה אר.אס.אל לקבל כבר במהלך החודש הנוכחי, ואספקתה לצה"ל תתפרש על פני שלוש שנים ותתבצע בשלוש מנות מרכזיות. הייצור בפועל של הדגמים שהוזמנו יתבצע רובו ככולו על ידי חברה בת הממוקמת בארה"ב, והיתרה תיוצר במפעל החברה במגדל העמק.

במידה שהעסקה אכן תצא אל הפועל, מדובר בהזמנה מהותית עבור חברה ציבורית ביטחונית בקנה מידה קטן. מחזור המכירות של אר.אס.אל עמד ב-2006 על 52 מיליון שקל, ועל פי תוצאות הרבעון השני של 2007 - קצב המכירות הזה נשמר. על בסיס נתונים אלו, ההזמנה הנוכחית צפויה להוסיף בממוצע כ-20% למכירותיה השנתיות של החברה.

"אנו מאמינים כי זכייה בהזמנה זו, שבמסגרתה נספק את הדור המתקדם של המוצר שלנו, תשפר את סיכויינו לקבל הזמנות דומות גם מצבאות נוספים בעולם", אמר בעל השליטה באר.אס.אל, זאב דגני, המכהן גם כיו"ר ומנכ"ל החברה. "במקביל, אנו ממשיכים במאמצינו לקדם את הפעילות בתחום החדש של טורבינות רוח, הנהנה מביקושים גוברים לאור פריחתו של ענף האנרגיה".

באשר לתחום הטורבינות, נציין כי במהלך החודש שעבר ערכה החברה פיילוט למוצרים בתחום של בקרה וניטור - ה-HUMS, וזאת במסגרת הסכם שנחתם עם החברה הספרדית איבדרולה. בנוסף, מנהלת אר.אס.אל מגעים עם חברת האנרגיה הבריטית איירסיטי, על אספקתם של מוצרים אלה.