איטונג מבקשת למחוק את אלוני מהבורסה: פירסמה הצעת רכש בפרמיה של 7% מעל מחירה

מחיר המניה בהצעת הרכש - 2.44 שקלים * הסיבה: המניה אינה עומדת בדרישות החדשות בכללי השימור של הבורסה, ולכן צפויה לעבור לרשימת שימור שבה המסחר מצומצם

חברת איטונג , העוסקת בייצור לבנים ולוחות בטון, פנתה הערב (ה') לציבור המשקיעים בהצעת רכש מלאה למניות החברה הבת (88.7%) תשלובת ח.אלוני , העוסקת ביצור ושיווק של מרצפות ומדרגות ובייבוא ושיווק מוצרי שיש, קרמיקה וכלים סניטריים.

החברה מציעה לרכוש את כל המניות המוחזקות בידי הציבור, המהוות כ-10% מהון המניות של החברה, תמורת 2.44 שקלים למניה - מחיר המשקף לה פרמיה של 7% מעל מחיר הנעילה שלה היום, 2.28 שקלים.

מדובר בכמות של כ-2.38 מיליון מניות שאותן מבקשת החברה לרכוש. הסיבה: אלוני אינה עומדת בדרישות החדשות שבכללי השימור של חברות הנסחרות בבורסה, ולכן צפוי כי מניותיה יועברו לרשימת שימור שבה המסחר מצומצם.

יצוין כי כיום נכללות מניות אלוני ברשימת ניירות ערך דלי סחירות ובהתאם הן נסחרות בבורסה בת"א במסחר רב צדדי פעמיים ביום - בתחילת יום המסחר ובסיומו, ולא בשלב הרציף הדו-צדדי.

לפני כחודשיים הודיעה חברה בת אחרת של איטונג, נירלט המייצרת ומשווקת מוצרי צביעה, על תוכנית לרכישה חוזרת של מניות החברה עד לסכום מקסימלי של 4.5 מיליון שקל. המניות, כך דיווחה אז החברה, יהפכו לרדומות, וחלקן ישמשו לתוכנית אופציות לעובדים.