האנליסטים צופים את המשך הראלי השנה - מאותתים על שינוי כיוון ב-2008

ירון זר וירון פיטרו דיברו הבוקר בתוכניתו של חגי גולן, "עסקים באוויר", ברדיו 99 * פיטרו על הראלי מאמצע ספטמבר: "זה לא בועה אלא בבואה של השוק העולמי" * זר: "הנתונים של המשבר האחרון יבואו לידי ביטוי כבר ב-2008"

שבירת השיאים אתמול בבורסה בת"א והראלי האחרון בשווקים מאז אמצע ספטמבר (הורדת הריבית בארה"ב) מעוררת מספר שאלות על העתיד בטווח הקצר - בייחוד על רקע הזיכרונות הקרובים מאוד מהקיץ האחרון והמשבר הפיננסי שהתחולל מסביב לגלובוס.

בנושא זה דן הבוקר חגי גולן בתוכנית "עסקים באוויר" ברדיו 99 - עם צמד הירונים, ירון פיטרו מפריזמה וירון זר מישיר בית השקעות.

ירון פיטרו שייך את העלייה באחד העם למגמה העולמית ואמר: "זאת לא בועה אלא בבואה של השוק העולמי". בהקשר למשבר האחרון בשווקים ולקראת החלטת הריבית הקרובה בארה"ב אמר פיטרו כי הבנקים המרכזיים הוכיחו שהם ערים לרגישות בשווקים ופעלו הן בהורדות הריבית והן בהזרמות הכספים להגדלת הנזילות במסגרת הפיננסית.

ירון זר צפה כי לבורסה צפויים עוד זמנים לא קלים בשל המשבר שפרץ ברבעון הקודם - "הנתונים של המשבר האחרון יבואו לידי ביטוי כבר ב-2008", הוא אמר. בנוסף צופה זר כי כל עוד שער הדולר ימשיך לרדת - הבורסה תמשיך לעלות.

באשר לשאלה מה מומלץ למשקיע לעשות עם הכסף, אמר ירון זר כי הוא אינו צופה עלייה מעל 1,300 נק' למדד ת"א25 עוד במהלך השנה הנוכחית - וכי שנת 2008 תהיה מסוכנת לשווקים.