סטרלינג סוגרת רבעון ראשון תחת שרביטו של דן חלוץ: ההפסד תפח ב-13% ל-10 מיליון שקל

לחברה אין הכנסות, ובסעיף הוצאות ההנהלה נרשם זינוק של 31% לרמה של 2.1 מיליון שקל * האוגוסט השלימה סטרלינג בהצלחה ניסוי במוצר הדגל שלה, ה-MIJET

לרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, מצפה עבודה לא מעטה בחברת סטרלינג. החברה, אשר החלה להיסחר בבורסה בתחילת חודש יוני לאחר שגייסה 57 מיליון שקל, והודיעה בקמביל על מינויו של חלוץ ליו"ר, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה - בפעם הראשונה בתור חברה ציבורית.

סטרלינג, שמספקת שירותי אינטרנט מהיר במטוסים (ובפלטפורמות ניידות נוספות כגון רכבות, תחבורה ציבורית ועוד), היא חלק מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, עדיין לא מכרה אפילו שקל אחד. את הרבעון השלישי סגרה החברה עם הפסד של 10.1 מיליון שקל, עלייה של 13.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

את הוצאות המו"פ הצליחה אמנם החברה לצמצם ב-13% לרמה של 5.12 מיליון שקל, אמנם בסעיף הוצאות ההנהלה נרשם זינוק של 31% לרמה של 2.1 מיליון שקל. כן, עולה מן הדוחות, כי תזרים המזומנים של החברה צמח ב-24% ל-19.7 מיליון שקל.

החברה מסרה בדוחותיה, כי באוגוסט השלימה בהצלחה טיסת ניסוי בה נבדקו שידור וקליטה של אותות בפס רחב באמצעות אנטנת ה-MIJET שפיתחה. במסגרת טיסת הניסוי, בוצעו בהצלחה העברת שירותי אינטרנט וקיום שיחת ועידה טלפונית במהלך הטיסה. נציין כי מדובר במוצר הדגל של סטרלינג.