"אי אפשר להתחמק מנושאי סביבה - זה לא היה ככה ולפני 5 שנים איש לא ידע על זה"

כך אמר ניצן הורביץ מערוץ 10 בפאנל "התקשורת בשירות החברה" בכנס ישראל לחברה בשדרות * ג'עפר פרח: "הערבים לא רואים ערוץ 2 ו-10"

"אם תרמתי במשהו בעבודה שלי למען שינוי שיח מסוים אז אולי אפשר לדבר על הנושא הסביבתי", כך אמר היום (ג') ניצן הורביץ בכנס ישראל לחברה בשדרות 2007 בפאנל בנושא התקשורת בשירות החברה.

הורביץ הוסיף, כי "אי אפשר להתחמק מנושאי סביבה. זה לא היה ככה ולפני 5 שנים איש לא ידע על זה". הורביץ לא שכח לציין את חלקו וחלקו של ערוץ 10: "התחלתי לעסוק בזה בערוץ 10 לפני כמה שנים והייתי בודד במערכה"

"לקח הרבה זמן להסביר שזה לא רק פרפרים בקוטב אלא מדובר על סכנה ממשית. זה שאנחנו נותנים לזה הד זה משתלם וזה גם סקסי". לדבריו גם הערוץ הרוויח מאופן הכיסוי: "הערוץ שלי נהיה ערוץ ירוק וככה התלכדות של דברים מהארגונים, אקדמיה, כנסת. הכל לקראת שינוי.

ג'עפר פרח מנהל מרכז מוסאווא לזכויות הערבים בישראל: "אני עבדתי בתקשורת מ-90 עד 1997 ואמרתי די. יש מוגבלות של הכוח. צריך למזער את כוחה של התקשורת. לרגולטור יש המון כוח אבל יש את הלוביסטים שפועלים למען הגופים הגדולים". לדבריו, "הערבים לא רואים ערוץ 2 ו-10".

בפאנל השתתפה גם טלי פלד קינן נציגה נוספת של מערכת החדשות של ערוץ 10 שאמרה: "בימים שלי, דו"ח העוני פתח את המהדורה. היום זה אולי בברייק שני". לדעתה העניין הציבורי בעוני יורד כיוון ש"הרבה יותר קל למכור בריאות. בריאות מעניינת את כולם איכשהו עוני נראה כמו 'הבעיה שלהם'".