מיקרוסופט מציגה את הדור החדש של Windows Live: סדרה של שירותים אינטרנטים בחינם

כך הודיעה החברה במסיבת עיתונאים היום * תציע כ-15 תוכנות ושירותי רשת, חדשים או משודרגים, שנועדו להרחיב ולהעשיר את חוויית השימוש ב-Windows ובאינטרנט

למיקרוסופט העולמית יש אסטרטגיה אינטרנטית חדשה. ענקית התוכנה השיקה היום (ד') במסיבת עיתונאים את הדור החדש של Windows Live: סדרה חדשה של כלי תוכנה ושירותים חינמיים, שיסייעו לתקשורת ולשילוב תכנים. במקביל לכנס בתל אביב, הההשקה התקיימה בעשרות מדינות נוספות ברחבי העולם.

הדור החדש של Windows Live כולל כ-15 תוכנות ושירותי רשת, חדשים או משודרגים, שנועדו להרחיב ולהעשיר את חווית השימוש ב-Windows ובאינטרנט, והכל באמצעות תעודת זהות רשתית אחת. את השירותים ניתן יהיה להוריד ולהשתמש בהם בחינם ב-56 מדינות וב-36 שפות, כולל בעברית, והם יתמכו בכל הדפדפנים הקיימים בשוק, לא רק באינטרנט אקספלורר.

את הכנס פתח דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "המטרה שלנו היא לקחת את העוצמה והנוכחות שיש לנו במחשב האישי ולהעביר אותה לעולם האינטרנט. אנחנו החברה היחידה שמציעה את הגמישות הזו". לדבריו, העובדה שהמוצרים מושקים גם בעברית מדגישה את החשיבות של השוק הישראלי בעיניה של החברה האמריקנית.

ליאור צורף, מנהל השיווק הדיגיטלי, הדגים בפני העיתונאים מה ניתן לעשות באמצעות השירותים החדשים, שיתאפשרו לשימוש גם באמצעות הפלטפורמה הסלולרית. אלו כוללים: תוכנה לאיתור תמונות וקטעי וידיאו, מערכת לתכנון אירועים ותוכנה לכתיבת בלוגים. זאת לצד שדרוג חבילת המוצרים שהיא מעניקה היום.

עדי אייל, סמנכ"ל השיווק, הוסיף כי השירותים החדשים מהווים פלטפורמה מצויינת לפרסום, שכן כ-280 מיליון איש משתמשים בתוכנה זו מדי יום ולאורך זמן רב: "כמה זמן ביום אנחנו נמצאים מול מנוע חיפוש? 2-3 דקות", אמר אייל, והתייחס במרומז למתחרה העיקרית גוגל, שעיקר הכנסותיה מגיע מפרסומות המופיעות לצד מנוע החיפוש.

מיקרוסופט חשפה גם צוהר לתוכניותיה העתידיות: חיבור המחשב לטלוויזיה, וגרסת הביתא של Office Live Work Place, המאפשרת למספר אנשים לעבוד יחד על אותו מסמך ולשמור אותו באינטרנט. כשנשאל ימין על שוק מנועי החיפוש, שבו גוגל שולטת ללא עוררין, אמר המנכ"ל: "זה לא סוד. אנחנו לא מובילים בעולם החיפוש, אבל יש לנו את כל הכוונות להגיע לכך. כבר היינו במצבים בהם לא היינו הראשונים, אבל השקענו את כל המאמצים שלנו והצלחנו להפוך לראשונים. הקהל בסוף יבחר במה הוא מעדיף להשתמש".