פרפקטו מקימה כפר נופש יוקרתי במרכז הגולן ב-30 מיליון דולר

חברת פרפקטו מקימה בשיתוף עם מושב אניעם כפר נופש צמוד ספא ב-30 מיליון דולר. לפי התוכניות, יכלול הפרויקט בתי נופש מהודרים, ספא יוקרתי, מסעדות ושירותי נופש מגוונים במושב אניעם, הממוקם במרכז רמת הגולן.

הפרויקט שתעלה פרפקטו על הקרקע משתרע על 40 דונם בשותפות שווה בין החברה ובין המושב, שעל קרקעותיו יוקם המיזם. טרם נבחר שם לפרויקט, שיוקם כאתר נופש ייחודי על טהרת תרבות הספא. לפי התכנון יכלול האתר 80-100 בתי נופש, ובחברה בטוחים כי ימשכו נופשים מכל רחבי הארץ והעולם, בהתאם לאופנת אתרי הספא המעוצבים.

לדברי החברה, ראשיה השקיעו זמן רב במחקר על התחום בעולם כדי להתאים לארץ מודל מוצלח על-פי התנסותם בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. כעת עובדים בפרפקטו על התכנון האדריכלי הסופי ועל ההדמיה שתוצג לרוכשים הפוטנציאלים. הבנייה בשטח תתחיל בתוך שנה. האתר מתוכנן להיפתח לנופשים בקיץ 2010.

אייל פרל, מנכ"ל פרפקטו, אמר כי "זו יריית הפתיחה שלנו לפרויקט בסדר גודל כזה. תוך שנה יעלה על הקרקע אתר יוצא דופן ומלא אטרקציות בצפון. תהיה לנו הדמיה מרהיבה בעוד שלושה חודשים". פרל מסר ל"גלובס", כי החברה ביצעה סקרי שוק ובדיקות, ואין לו ספק כי גם מבקרים מגוש דן יעשו את הדרך לאטרקציה החדשה.

היחידות יימכרו לפי ימים או שבועות ולא כמלון, והתמחור הצפוי להיות "גבוה, אך בהחלט לא רק ליחידי סגולה".