שר האוצר רוני בר-און ונגיד בנק ברזיל, ד"ר אנריקה מירלס, ישתתפו בוועידת ישראל לעסקים

השניים ידונו ביומה השני של הוועידה * מירלס יעביר הרצאה בנושא "ברזיל - שוק מתפתח"

שר האוצר רוני בר און ונגיד בנק ברזיל, ד"ר אנריקה מירלס, ישתתפו בוועידת ישראל לעסקים 2007 של "גלובס". השניים ישאו דברים ביומה השני של הוועידה כשנושא הרצאתו של מירלס הוא "ברזיל - שוק מתפתח".

לפני שהחל לכהן כנגיד בנק ברזיל, שימש מירלס כנשיא Bank Boston ו- Corporate and Global Bank Fleet Boston. בשנת 2002 הוא נבחר כחבר קונגרס בברזיל.
מירלס השתתף גם בוועדה המייעצת של בית הספר לממשל על שם הארוורד קנדי, בית הספר לניהול סלואן במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס, בית הספר לניהול קרול בבוסטון קולג' וגם בחבר הנאמנים של הקונסרבטוריון למוזיקה של ניו אינגלנד והמכון לאמנות מודרנית בבוסטון.

ועידת ישראל לעסקים הינה הכינוס העסקי הגדול בישראל. הוועידה, הנחשבת לפורום הכלכלי היוקרתי ביותר בישראל, מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין הקהילייה העסקית בישראל לבין מקבלי החלטות ואורחים בכירים מרחבי העולם. ועידת ישראל לעסקים מהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי והציבורי.

בימי הוועידה, 9-10 בדצמבר, ידונו בנושאים שישפיעו על המשק הישראלי בשנים הקרובות. בין יתר הנושאים שיועלו לדיון: תחזיות ומגמות כלכליות גלובליות, עולם הבנקאות, השווקים הפיננסיים, הייטק, תקשורת ואינטרנט, המשק הישראלי בהיבטיו השונים, נדל"ן, מנהיגות ועוד.

לוועידת ישראל לעסקים אתר אינטרנט שכתובתו: www.globes.co.il/veida2007