שיתוף-פעולה ראשון מסוגו: סוני אריקסון תשווק בלעדית את הדיסק של "כנסיית השכל"

רוכשי W910i, הווקמן הסלולרי החדש של החברה, יקבלו את הדיסק על כרטיס הזיכרון של המכשיר

בצעד נוסף שממחיש את הסימביוזה בין תעשיית הסלולר לבין תעשיית המוזיקה, חשפה היום סוני אריקסון, המיוצגת בארץ ע"י ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם להקת רוק - לכבוד השקת ה-W910i, מכשיר הדגל מסדרת ה-Walkman הסלולרי של החברה, יקבלו הרוכשים את הדיסק החדש של כנסיית השכל LIVE על גבי כרטיס הזיכרון המובנה.

הדיסק כולל 11 מהלהיטים הגדולים של כנסיית השכל בביצוע חדש ומקורי בהופעה חיה, בליווי 40 נגנים שליוו את הלהקה בהופעות הקיץ האחרונות. בנוסף, מכיל כרטיס הזיכרון שני קליפים שצולמו במסגרת ההופעות, ערכת נושא ותמונות מתוך ההופעות החיות שנערכו לאחרונה ברעננה ובקיסריה.

כאמור, זו פעם ראשונה שמתקיים בארץ שיתוף פעולה מסוג זה, שבו אמן או להקה מוציאים דיסק ומשווקים אותו באופן בלעדי לרוכשי מכשיר סלולרי מסוים. בעולם, לעומת זאת, מובילה סוני אריקסון מהלך דומה זה זמן. בין הלהקות והזמרים שהשיקו לאחרונה מוזיקה מקורית יחד עם מכשירי סוני אריקסון נמנים רובי וויליאמס, השוגר בייבס, כריסטינה אגיליירה וגרוב ארמדה, שאף השתתפו במסיבת העיתונאים המקוונת שערכה החברה לפני כחודשיים לרגל חשיפת המכשיר.

לדברי מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, ישראל קיבלה אישור מיוחד לפעול עם מוזיקה מקורית משלה ולא יחד עם המהלך העולמי, ובחרה בכנסיית השכל בשל היותה שונה ופורצת דרך.

השקת המכשיר עם הדיסק תלווה בקמפיין בהיקף של מיליון שקל.