רוני מאנה: "אולי מתרגמים לגאידמק הפוך את מה שאני אומר עליו בראיונות"

כך אומר מתווך הצמרת בראיון למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" * "אם אני כזה רמאי ונוכל כמו שהוא אומר, למה הוא הביא לי במתנה שעון פרנק מולר ששווה 20 אלף דולר? 3 שבועות אח"כ הוא תבע אותי" * "בא לי להקיא על עצמי מרוב תחינות ובקשות לכסף ממנו"

"נפגעתי. זאת סטירת לחי, זאת חוצפה. גאידמק היה אצלי בן בית. אפילו הזמנתי אותו ליום ההולדת שלי, לארוחת ערב בקיסריה. אם אני כזה רמאי ונוכל, כמו שהוא אומר, למה הוא הביא לי במתנה שעון פרנק מולר ששווה 20 אלף דולר? שלושה שבועות אחרי זה הוא תבע אותי".

כך אומר מתווך הצמרת רוני מאנה בראיון למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". "בכל ראיון פרגנתי לו. אולי מתרגמים לו את זה הפוך. אני לא יודע מי הכניס לו את הרעל הזה. מזהירים אותי. אומרים לי: 'שמור על עצמך. לפעמים אני מפחד, מסתכל לצדדים".

בראיון מתאר מאנה את השתלשלות יחסיו עם גאידמק, החל מההיכרות עמו דרך יוסי מילשטיין, דרך המו"מ לעסקת מנרב והתפוצצות העסקה ועד הפיצוץ הגדול בעקבות עסקת טיב טעם.

"פעם שאלתי את גאידמק אם יש לו חברים", אומר מאנה. " הוא ענה: 'בשביל מה זה טוב חברים?' אם אתה צריך משהו, אתה קורא לבן אדם ומדבר איתו'. הוא לא בן אדם שיצלצל אליך ויזמין אותך לבירה, אבל אני קצת התבלבלתי. חשבתי שהוא חבר שלי. נתתי לו את הכבוד שמגיע לו. עשיתי הכל בשביל לא לריב איתו. בא לי להקיא על עצמי מרוב תחינות ובקשות לכסף ממנו".