חוזה בהיקף 22.4 מיליון אירו לאפקון תעשיות ברומניה

החברה, שבשליטת שלמה שמלצר, תבצע עבודות חשמל ואינסטלציה במרכז מסחרי בבוקרשט * מזמינת העבודות: חברה ישראלית

חברת אפקון תעשיות מקבוצת שלמה, שבשליטת איש העסקים שלמה שמלצר (55.82%), דיווחה היום כי החברה הרומנית Afcon Power & Control , המוחזקת באמצעות חברות בנות בשליטתה המלאה של חברת אפקון אלקטרו מכניקה, קיבלה הזמנה לביצוע עבודות חשמל ואינסטלציה במרכז מסחרי גדול, הנבנה על ידי חברה ישראלית, בעיר הבירה בוקרשט ברומניה.

היקף העבודות בפרויקט מוערך בסך של כ-22.4 מיליון אירו, ותקופת הביצוע הינה ל-22 חודשים. תחילת ביצוע העבודות מותנית בחתימת חוזה בין אפקון רומניה לבין המזמין, שצפוי להיחתם עד לאמצע חודש ינואר 2008.

אבי וינטר, מנכ"ל אפקון תעשיות, ציין כי פרויקט זה הינו אבן דרך נוספת במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה בהרחבת עסקיה בחו"ל. הפרויקט במרכז המסחרי ברומניה מצטרף לפרויקט נוסף במדינה שאותו ביצעה החברה עבור תנובה - ביצוע עבודות אלקטרו מכניות במחלבה.

אפקון תעשיות מעסיקה כ-900 עובדים והיא עוסקת בתכנון, ייצור, התקנה ומכירה של מערכות אלקטרומכניקה, בקרה וגז בארץ ובחו"ל. לקוחות הקבוצה מייצגים את כל תחומי התעשייה, החל מתשתיות ומתקנים ציבוריים ועירוניים, וכלה בתעשיות ובמבנים ציבוריים, פרטיים וביטחוניים. חלק מפעילות החברה תעשייתית, וחלקה לפי פרויקטים. בשנה האחרונה נהנתה אפקון ממספר חוזים גדולים, בהם אינטל, אסם, חברת החשמל ועוד. עם זאת, האסטרטגיה אותה מוביל היו"ר ובעל השליטה היא הרחבת הפעילות בחו"ל.

מדו"חות החברה שפורסמו בחודש שעבר עולה, כי הכנסות אפקון תעשיות הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-559 מיליון שקל, שיפור של 47% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי זינק פי ארבעה לרמה של 33 מיליון שקל. מתחילת השנה עלתה מניית אפקון ב-53%, והחברה נסחרת כעת לפי שווי שוק של כ-147 מיליון שקל.