ביהמ"ש: חברת ויסוצקי לא תוכל לפרסם את מותג התה "הרמוני"

בעקבות תביעה של "סרמוני", שטענה כי ויסוצקי משתמשת במוניטין שלה. החברה התחייבה להחליף בתוך שנה את השם ל"הרמוניה" או לשם אחר

סערה בכוס תה? בית המשפט המחוזי במרכז, אסר על חברת ויסוצקי לפרסם את המותג "הרמוני", ואף חייב אותה לשנות בתוך שנה את שם המותג ל"הרמוניה" או לכל שם אחר.

תחילת הפרשה כאשר התברר לחברת סרמוני, יצרנית ומשווקת תה איכותי בשקיק שקוף ובאריזה אישית, כי חברת ויסוצקי עומדת להשיק מוצר דומה באותה קטגוריה תחת שם דומה - "הרמוני".

סרמוני, באמצעות עורכי הדין בועז וילנסקי ויוסי סיון, עתרה לבית המשפט בבקשה דחופה למתן צו מניעה זמני כנגד חברת ויסוצקי ובו ביקשה למנוע מויסוצקי לעשות שימוש בשם "הרמוני".

החברה טענה כי השם דומה עד כדי הטעיה, לסימנה הרשום ולשמה המסחרי ומהווה גזל מוניטין ותחרות בלתי הוגנת. עוד נטעם כי מוצרי "סרמוני" נמכרים בשוק ורכשו מוניטין והכרה בקרב ציבור לקוחות בבתי קפה מסעדות, מעדניות, חנויות טבע וכו'.

לפני ימים אחדים, קיבלו הצדדים את הצעת שופטת בית המשפט המחוזי בפתח תקווה, הילה גרסטל, ולפיה ויסוצקי מתחייבת שמוצריה ימכרו אך ורק בבתי קפה, מסעדות, בתי מלון וקייטרינגים ולא ימכרו בשוק הקמעונאי.

כמו כן, ויסוצקי לא תוכל לפרסם את מוצרי הרמוני בשלטי חוצות, בעיתונות הכתובה והאלקטרונית ובאינטרנט. זאת ועוד: בתוך שנה תשנה ויסוצקי את שם המותג הרמוני ל"הרמוניה" או לכל שם אחר. לאחר שינוי שם המותג, תוכל ויסוצקי למכור את המוצר בשוק הקמעונאי.