עו"ד יגאל ארנון מבקש צו זמני שימנע מפיוטרקובסקי לממש את אחזקותיו בסלקום

ארנון טוען כי מחצית ממניות שלמה פיוטרקובסקי בסלקום (1%) מוחזקות בנאמנות עבורו, ואילו האחרון מכחיש את הנאמנות וטוען כי כל ה-2% שלו

בעקבות העתירה שהגיש לפני כחודש שלמה פיוטרקובסקי להורות לחברת דסק"ש, בעלת השליטה בסלקום, לאשר לו למכור את אחזקותיו (2%) בסלקום - הגיש עו"ד יגאל ארנון לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה למתן צו עיקול זמני על מחצית מאחזקות אלה (1%), שלטענתו שייכות לו, וכן צו הגבלת שימוש במניות. זאת, במסגרת עתירתו להצהיר כי מחצית מהמניות שייכות לו.

בין פיוטרקובסקי לארנון מתנהל בימים אלה מאבק משפטי לגבי הבעלות על 2% ממניות סלקום. ארנון טוען כי מחצית ממניות פיוטרקובסקי בסלקום (1%) מוחזקות בנאמנות עבורו, ואילו האחרון מכחיש את הנאמנות וטוען כי כל 2% הם שלו.

ארנון מציין כי בקשתו מוגשת בשל חשש ממשי כי פיוטרקובסקי ימכור את המניות לצד שלישי או יעשה כל שינוי אחר במצבן, באופן שיסכל את ביצוע פסק הדין בתביעתו אם וכאשר יזכה בה. לדבריו, הוא הוכיח את עילת תביעתו על בסיס ראיות מהימנות לכאורה ועמד בכל התנאים האחרים המצדיקים את מתן הצו הזמני.

ארנון מציין כי נודע לו מידיעות שהתפרסמו בתקשורת כי חברת "אפשי השקעות" שבבעלות פיוטרקובסקי, שהגישה את העתירה נגד דסק"ש, הודיעה מפורשות כי בכוונתה למכור את מניותיה בסלקום, וכי הדבר היחיד המונע ממנה לעשות זאת הוא סירובה של דסק"ש.

ביהמ"ש נעתר לבקשת ארנון להתיר לו לעיין בעתירת "אפשי השקעות" נגד דסק"ש ובמסמכים הנלווים לה. בבקשת העיון טען ארנון כי יש קשר ישיר בין העתירה לבין התביעה שהגיש נגד פיוטרקובסקי בעניין הבעלות על המניות. (ה.פ. 548/06).