לביהמ"ש המחוזי מרכז הוגשה תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית בסך 10 מיליון שקל, נגד חברת מי מודיעין, תאגיד המים העירוני של עיריית מודיעין, בטענה שלא מילא את חובתו שבחוק לספק שירות טלפוני חינם.
באמצעות עו"ד שחר הלל בן-נאים טוען התובע, כי חוק הגנת הצרכן מחייב ספק מים לאפשר לצרכנים להתקשר אליו בשיחת חינם. את מספר החינם אמור התאגיד לפרסם על כל הסכם התקשרות עם הלקוח, על כל חשבונית ובאתר האינטרנט שלו.
למרות זאת, לדברי התובע, למי מודיעין, המספק מים ליישובים מודיעין, מכבים ורעות, יש 3 מספרי טלפון, אך אף אחד מהם אינו חינם. כך, לטענתו, חוסך התאגיד מעצמו את עלויות ההתקשרות וגורם לצרכנים נזקים תוך התעשרות שלא כדין. (ת"צ 4090-12-07).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.