200 נוסעים של של חברת התעופה "דלתא" ממתינים כבר יומיים ליציאת הטיסה לאטלנטה

תקלה טכנית דחתה פעמיים את הטיסה מאז יום שישי * מ"דלתא" נמסר בתגובה כי החברה אינה לוקחת סיכונים מיותרים כשמדובר בחיי נוסעים

כל מי שנוסע לחו"ל יודע שהטיסה שלו עלולה להתעכב. למאתיים נוסעים, שהיו אמורים לצאת שלשום מישראל לאטלנטה, זה קרה לא פעם אחת, אלא פעמיים: תקלה טכנית דחתה את הטיסה מאז יום שישי את הטיסה פעמיים, והנוסעים, גם הבוקר, התעוררו בישראל

טיסה של חברת "דלתא" מישראל לארצות-הברית נדחתה פעמיים ביומיים האחרונים, בגלל תקלה טכנית. הנוסעים, שהיו אמורים להמריא ביום שישי בערב לאטלנטה, התבקשו לחזור לנמל התעופה בן-גוריון במוצאי שבת, אך גם אז לא יצאו לדרכם ונותרו בישראל. רק הבוקר, אם לא תופיע בעיה חדשה, תצא הטיסה לייעדה.

מטוס הבואינג שאליו רכשו הנוסעים כרטיסים אמור היה לצאת בליל שבת, אבל הטיסה נדחתה, והנוסעים פונו לבתי מלון. יום למחרת, במוצאי השבת, הם הגיעו שוב לשדה התעופה בתקווה לעלות על המטוס, אבל הצוותים הטכניים לא הצליחו להתגבר על התקלה.

חלק מהנוסעים הצליחו להשיג מקום פנוי בטיסות אחרות, אבל מרביתם ייאלצו לפספס את התוכניות שקבעו להם בארצו של הדוד סם: ניתוח חשוב, פגישה מכרעת ושאר תוכניות שנקבעו חודשים מראש.

המנהל התורן של שדה התעופה, אורי דיקובסקי, ניסה להרגיע את זעמם של הנוסעים, אך ללא הצלחה: "לא מתייחסים ככה לבני אדם", אמרה אחת הנוסעות הזועמות, "נותנים תשובה כמו שצריך ולא ככה - בלי אוכל ובלי שתייה, בעמידה". נוסע אחר הוסיף כי דיקובסקי כלל לא היה מוכן לדבר עם הנוסעים, וכי דבר הביטול התברר להם רק במקרה.

מ"דלתא" נמסר בתגובה כי החברה אינה לוקחת סיכונים מיותרים כשמדובר בחיי נוסעים. "הצלחנו למצוא פתרונות לחלק מהנוסעים, ואלה שלא הצליחו לתפוס מקום הועברו לבתי מלון", אמרו בחברה. עם זאת, לפי שעה הנוסעים לא יקבלו פיצוי כספי על העיכוב.