חברת HOT הגישה תביעת לשון הרע חסרת תקדים נגד גורמים שלטענתה הפיצו נגדה דברי שטנה באמצעות דואר אלקטרוני בהיקפים של מאות אלפי עותקים.
כתב התביעה הוגש נגד חברת היי נט רם וחברת אי קיו אם אס אר זד ועובדיהן. ב-HOT לא יודעים עדיין מי עומד מאחורי הזמנת העבודה, וכחלק מתביעתה היא דורשת לחשוף את שמות המזמינים.
בכתב התביעה מתארת HOT כיצד הפיצו הנתבעות הודעת דואר אלקטרוני, המכילה תיאורים של לקוח שכביכול הצטרף לחברה ועובר מסכת ייסורים בדרך להתנתקות ממנה.
לפי התביעה, במספר מועדים לקראת סוף חודש דצמבר 2007 או בסמוך לכך, נשלחו למאות אלפי נמענים באמצעות דואר אלקטרוני ובמספר מחזורי הפצה, הודעות טקסט שכותרתן "הקנסות הטרטורים התקלות ב-HOT - טלנובלה של פרידה קשה". הפרסום נשלח לכל הפחות לכ-800 אלף נמענים בכל מחזור הפצה וכן למאות כתובות דואר אלקטרוני ספציפיות נוספות בכל מחזור הפצה.
בפרסום המשמיץ והאנונימי מגולל כותב עלום שם מסכת אירועים "שאירעה לו", כביכול, עקב הצטרפותו לחבילת "טריפל HOT" שמציעות התובעות במשותף ללקוחותיהן. במסגרת מבצע זה וכתוצאה מכך נהנה הלקוח מתנאים מיוחדים עם הצטרפותו לחבילת ה"טריפל" של HOT, קרי ל-3 השירותים שהיא מספקת - טלוויזיה רב-ערוצית, תשתית אינטרנט מהיר ושירותי טלפון קווי.
בעקבות הצטרפותו למבצע, כך נטען על-פי הפרסום המשמיץ, החל "סבלו" של הכותב. בתחילה, "סבל" הכותב מקו טלפון באיכות "גרועה" ו"נוראית" (כלשונו) אשר כללה גם הפרעות, רעשים וניתוקים. בהמשך, משהחליט הכותב להתנתק משירותי התובעות הוא נתקל, לפי הטענה, ב"סאגה" (כלשונו) שכללה "איומים" מצד התובעות; סחבת קשה ובירוקרטיה מייגעת בהליך הניתוק וניסיון (המוצג כמגוחך), מצד התובעות לשמר את הלקוח, רגע לפני הניתוק, באמצעות הצעת מבצע חדש.
HOT תובעת פיצוי בהיקף של 10 מיליון שקל מהנתבעים ודורשת לחשוף את מזמיני העבודה. טרם הוגש כתב הגנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.