תקציב הפרסום של רשת אמריקן לייזר עובר לפרסום ענבר-מרחב-שקד

היקף התקציב עומד על כמיליון וחצי דולר " טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום מידן-שנהב

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר בהיקף של כמיליון וחצי דולר עובר למשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום מידן-שנהב.

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר עבר בשנים האחרונות מספר גלגולים פרסומיים. לאורך שנים הוא נוהל במשרד פרסום קטן מאיו ושות', אבל אז החלה התעוררות בתחום טיפולי הלייזר (המגלגל מדי שנה מיליוני שקלים), והשחקנים השונים בקטגוריה התעוררו לפעילות פרסומית ענפה שכללה בין היתר גם פרסום בטלוויזיה.

השינוי השפיע גם על אמריקן לייזר שהחליטו שהם רוצים לשחק במגרש של הגדולים ולהתקשר עם אחד ממשרדי הפרסום המובילים. לכן הם התקשרו עם משרד הפרסום מקאן אריקסון שהעלה אותם לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני גדול לראשונה בתולדותיהם. אך הרומן לא האריך ימים ותקציב אמריקן לייזר שוב עבר דירה. התקציב עבר למשרד הפרסום תאוצה שם נשאר למספר חודשים עד שעבר בסוף 2005 למשרד מידן-שנהב.

במידן-שנהב החליטו לצוות פריזנטורית לתקציב ובחרו את הדוגמנית גלית גוטמן שקיבלה עבור השתתפותה בקמפיין למשך שתי עונות כ-150 אלף דולר. הקמפיין בכיכובה עלה תחת הסיסמא "להתחיל מחדש".

רשת אמריקן לייזר שבבעלות יוסי בן יוסף וירון בן עמי עוסקת ברפואה אסטטית, בין היתר בתחומי הסרת משקפיים, טיפולי שיניים, ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים וטיפולי דרמו אסתטיקה הכוללים הסרת שיער.