אלן פישר רכש את הולמס פלייס העולמית תמורת 30 מיליון דולר

הכנסות הרשת הבינלאומית עומדות על 100 מיליון יורו בשנה * ברשת בישראל מנויים 68,512 אנשים

11 שנים לאחר שמכר את השליטה ברשת הולמס פלייס הבינלאומית לקרן הון הסיכון הבינלאומית bridgepoint and palmira, אלן פישר מחזיר אותה לידיו: ל"גלובס" נודע כי לאחרונה רכש פישר את הפעילות הבינלאומית של הרשת בחזרה מידי הקרן, תמורת 30 מיליון דולר.

הולמס פלייס אינטרנשיונל פועלת באמצעות 60 סניפים בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד, פורטוגל וישראל. עד כה החזיק פישר בזיכיונות הרשת בישראל, פולין, יוון, הונגריה וצ'כיה.

באמצעות רכישת הפעילות הבינלאומית, מבקש פישר לפתח את הרשת בחו"ל ולשלש את מחזור פעילותה הכספי. כיום הכנסות הרשת הבינלאומית (כולל ישראל) עומדות על 100 מיליון יורו בשנה והיעד הוא לשלש את המחזור ל-300 מיליון יורו, בתוך חמש שנים.

במסגרת זאת, מונה סמנכ"ל השיווק של הרשת בישראל, ניב הראל, לסמנכ"ל השיווק הבינלאומית של הקבוצה. כמו כן, מטה הולמס פלייס אינטרנשיונל הועתק לרעננה.

"הגידול יבוא משלושה מקורות: האחד, התפתחות במדינות שבהן אנחנו פועלים היום באמצעות רכישות סניפים. שנית, באמצעות מכירת זיכיונות למדינות נוספות, ושלישית, פיתוח מוצרים שיוציאו את הולמס פלייס מחוץ למועדון הכושר באמצעות אינטרנט, VOD וכדומה. למשל שירותי מאמן שיעניק לווי אישי תוך קשר באמצעות האינטרנט", מסביר הראל.

רשת הולמס פלייס בישראל מונה היום 17 סניפים ומחזור פעילותה הכספי הסתכם ב-2007 ב-201 מיליון שקל. הרשת שמה לה ליעד לרשום גידול של 15% בפעילות במהלך 2008. לאחרונה איחדה הרשת את סניפי תת הרשת שייפ ומיתגה אותם מחדש תחת המותג הולמס פלייס. ברשת מנויים 68,512 אנשים.

לאחרונה הפסיקה הרשת את שירות רכישת קניות בסופרמרקט שהשיקה לפני חודשים ספורים. לדברי הראל, השירות נפסק בשל קשיים טכניים מול רשתות השיווק וכי בכוונת הרשת לשוב ולחדשו.

לאחרונה פתחה הרשת בשיתוף פעולה עם שירותי בריאות כללית ובמסגרתו מפנים רופאי הקופה במחוז חיפה מבוטחים לבניית תוכנית אימון מקצועית אישית באמצעות צוות הולמס פלייס.

"בשנה הקרובה בכוונתנו להשיק תוכנית נאמנות במסגרתה מנויים יתוגמלו לפי מספר הביקורים ברשת כאשר הדגש הוא על ביקור אחד לפחות בשבוע.

המנוי הכי גרוע שלי הוא מנוי שמשלם ולא מגיע למועדון כיוון שהוא מנוי לשנה אחת בלבד. אנחנו מעוניינים במנויים שיהיו אתנו למשך שנים", אומר הראל.