זנות ואלימות? רק באינטרנט כמובן

תודה ל-46 ח"כים שהצביעו בעד צנזורה באינטרנט. פורנו גנוב ימתק שבעתיים

היום (ד') עבר בכנסת החוק ל"סינון אתרים" שהוגש על-ידי ח"כ אמנון כהן מש"ס ונועד למנוע גישה של צעירים וקטינים בפרט, לאתרים פוגעניים ובעיקר לאתרי פורנו.

הצעת החוק מסמיכה את שר התקשורת, אריאל אטיאס, לקבוע דרכי חסימה לגישה לאינטרנט לרבות האתרים הפוגעניים והפורנוגרפיים שייחסמו. ספקי שירותי האינטרנט יידרשו לחסום גישה לאתר למבוגרים, כלומר אתר אינטרנט שמהותו העיקרית עיסוק במין, אלימות או הימורים, ולא יאפשר גישה אליו, אלא באמצעות זיהוי פיזי שיאמת את זהות המשתמש במחשב.

בוקר טוב איראן! כבר לפני שנה ניסה חבר הכנסת אמנון כהן מש"ס להעביר את החוק הזה בכנסת - ועכשיו הוא מגיח שוב.

אוקיי, נגיד שיימצא פתרון טכנולוגי, כי ספקיות האינטרנט בבלאגן לא קל ויתקשו לספק מה שנדרש מהן כעת. ומה אז? איזה אתר ייחשב לאתר שאפשר להיכנס אליו ואיזה לא?

בעיתונים היומיים יש לא אחת תמונות של בחורות בבגדי ים מינימליים בעמוד האחורי, לכבוד שבועות זה עם גבינה, לכבוד ט"ו בשבט עם טנא, וכדומה. אולי נחקוק חוק כנגד מכירת עיתונים לקטינים.

ובכלל, אני רוצה להודות לכם חברי כנסת יקרים שלי - 46 אם נדייק בנוגע למצביעים בעד הצעת החוק. לכל אחד ואחד מכם הייתי לוחץ את היד: 7 מהמפד"ל, 12 מש"ס, 5 מיהדות התורה, 13 מקדימה, 4 ממפלגת העבודה, 3 גמלאים ו-2 מרע"מ תעל.

עכשיו בזכותכם, חברי כנסת יקרים שלי, הילדים שלי לא ייחשפו לשום אלימות ושום דבר פוגעני, כי הרי הכל נמצא ברשת. זה לא שיש רחובות עם נרקומנים זרוקים בצד הדרך בישראל, חלילה, זה לא שיותר מפעם ויותר מפעם איימו ככה סתם, בלי סיבה, לדקור אותי במועדון זה או אחר. וזנות בישראל? מעולם לא היתה. הרי הכל ורוד - והאינטרנט זה רק משחיר את המציאות.

רגע, חברי כנסת יקרים - להעביר קבצים מותר? תוכנות שיתופיות קיימות? המידע יגיע איכשהו לרשת? אולי במקום לחשוב איפה חוסמים את הציבור והופכים למדינת עולם שלישית, נחנך את הנוער שלנו להבין שלא הכל עובד ככה, שפורנו זה סרט אבל החיים הם קצת אחרת. בישראל, שיטת הפלסטר היא השיטה הטובה ביותר.

סחטנות פוליטית? ש"ס מאיימת בעזיבת הקואליציה. לא ברור ולא רלוונטי. חופש המידע. תנו לנו לבחור מה אנחנו רוצים! כי מים גנובים ימתקו, אבל פורנו גנוב, כנראה, ימתק עוד יותר.